مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: هفتمین دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر در 10 محور برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۷۴۸۷۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۱

هفتـــمین جشـنواره رسانه ای ابــــوذر در 9 مـــحور برگزار می شـــود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، علی لطفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در محل سالن سازمان بسیج رسانه استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره رسانه ای ابوذر امسال هفتمین دوره خود را در 9 محور شامل مبارزه با آسیب های اجتماعی،روحیه جهادی و انقلابی، توان نظامی و مانع زدایی،مدیریت بر فضای مجازی، الگو سازی و مطالبه کارآمدی، دشمن شناسی، امنیت پایدار ،امید و نشاط و سبک زندگی اسلامی و دفاع مقدس و جبهه مقاومت برگزار خواهد کرد.

وی افزود:  اصحاب رسانه و قلم می توانند آثار تولید منتشر شده خود را از اول امسال در  بخش های تیتر، یادداشت، مقاله، عکس، موشن گرافی،اینفوگرافی، مدیا، گزارش خبری تلویزیونی و مکتوب، خبر و فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره واقع در سالن ولایت، دفتر بسیج رسانه استان اردبیل تا پایان آذرماه تحویل دهند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: با توجه به آغاز واکسیناسیون عمومی  مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای بسیج با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تغییرات کلی در قالب و ها و نحوه برگزاری هفتمین جشنواره ابوذر به نسبت سالهای گذشته را شاهد خواهیم بود و یکی از تفاوت های این رویداد رسانه ای گنجانده شدن ایده پردازی ها در شبکه سازی های مجازی است.

ارسال نظرات