فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: هشت سال دفاع مقدس، سند افتخار ایران اسلامی بوده و باید به داشته پرافتخاری همچون دفاع مقدس که برگرفته از نهضت عظیم عاشورا است، افتخار کرد.
کد خبر: ۹۳۷۴۸۸۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸

هـــشت سال دفاع مــــقدس، ســند افتـــخار ایران اســـلامی است

سرهنگ جهانبخش عطایی عصر امروز، در حاشیه مراسم تجلیل از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس شهرستان خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل، اظهار کرد: هدف از این تجلیل در هفته دفاع مقدس از ایثارگران وجانبازان و رزمندگان، نهادینه‌سازی فرهنگ قدرشناسی از رزمندگان و مدافعان وطن بوده است.

وی افزود: تعدادی از جانبازان و رزمندگانی که در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند به فیض شهادت نائل گشته و در کنار ما نیستند و این برنامه‌ها بهانه‌ای است تا آیندگان نیز در کنار ما متوجه ایثار چنین قشری از جامعه باشند که در روزهای سخت کشور در کنار ملت ماندند و جان خود را فدا کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج اردبیل ، امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در ویژه برنامه‌ای با حضور مسؤولان شهرستان خلخال، پیشکسوتان ایثار و شهادت و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وخانواده معظم شهدا، رزمندگان جانبازان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شدند.

در این مراسم از سوی بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان خلخال و سپاه شهرستان خلخال از جانبازان هفتاد درصد آقایان حاج جمشید صادقی، حاج فریدون ابراهیمی و پدر معزز شهید سید فراهم اسدی و حاج اسکندر اسدی که از رزمندگان وجانبازن هشت سال دفاع مقدس بود با اهدا لوح تجلیل شد.

ارسال نظرات