خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین دژ:

اتحاد و پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت در دفاع مقدس بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهیندژ گفت: اتحاد و پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت در دفاع مقدس بود
کد خبر: ۹۳۷۴۹۸۵
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج، هشت سال دفاع مقدس را گنجینه گرانبها برای مردم ایران دانست و افزود : اتحاد و همدلی و پیروی از ولایت فقیه باعث پیروزی ما در مقابل کفر شد و امروز نیز در این شرایط سخت باید جنگ هشت ساله را الگوی خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه شاهین دژ تصریح کرد: 8 سال دفاع مقدس يادآور رشادت‌ها، پايمردی ها و شهادت‌هايی است كه جوانان ايران اسلامی رقم زدند و اين انقلاب به عنوان انقلابی مردمی با محوريت اسلام به الگويی برای كشورهای منطقه مبدل شده‌است.

سرهنگ کاظمی اظهار داشت : بی ترديد دوران دفاع مقدس و مقاومت و دلاوری رزمندگان اسلام يكی از پر افتخارترين و درخشان ترين برگهای زرين تاريخ ايران می باشد ،تاثيری كه اين دفاع مقدس بر حفظ و توسعه ارزشهای اسلامی در جهان امروز بر جای گذاشته هرگز فراموش نخواهد شد .

وی یادآور شد: مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه‌های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز به پاخواست و صحنه‌های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشت.

سرهنگ کاظمی با اشاره به نقش جوانان بسیجی در دفاع مقدس افزود: بسیاری از نیروهای حاضر در جبهه‌ها جوانانی بودند که در قالب نیروهای بسیج حضوری چشم‌گیر در دفاع مقدس داشته‌اند، این جوانان از سر کلاس درس و دانشگاه یا کارخانه و مزرعه و اداره برای دفاع از آرمان و سرزمین خود به جبهه‌ها آمده بودند و با خلق رشادت‌های فراوان نشان دادند که بهترین جوانان جهانند .

وی گفت: الگوی این جوانان، جوانان کربلا بود، ملتی که چنین جوانانی دارد به جااست که بر خود ببالد و به داشتن چنین جوانانی افتخار کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات