خبرهای داغ:

اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت دفاع مقدس است

فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۳۷۵۱۹۲
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهاباد، رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ازمیدان شهدا شهرستان مهاباد شروع و اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشتند.
در رژه موتوری نیروهای مسلح شهرستان مهاباد ۴۰ موتورسوار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی در سطح شهر رژه رفتند.
موتورسواران بسیجی با بستن پیشانی‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم، با عبور از خیابان‌های اصلی شهر یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
سرهنگ پاسدار جلیل نقشی قره باغ فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد در حاشیه این مراسم به نمایش گذاشتن اقتدار و آمادگی بسیجیان برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان را از دیگر اهداف برگزاری این رژه حماسی دانست و اظهار داشت: اقتدار و عظمت نظام اسلامی در حال حاضر به برکت دوران ارزشمند دفاع مقدس است.
نقشی گفت: هفته دفاع مقدس بیانگر رشادت‌، دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام است و باید برای همیشه در اذهان بماند.
وی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران با جانفشانی های خود توانستند عزت، شرف و افتخار را به عنوان گوهری تابناک در تاریخ ثبت کنند لذا گرامیداشت یاد آنان وظیفه‌ای ملی است.
فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس آشنایی نسل جوان با رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و انتقال این مفاهیم ارزشمند به جوانان و همچنین زنده نگه داشتن یاد شهداست.
به علت شیوع ویروس منحوس کرونا، امسال نیز مثل سال قبل رژه یگانهای نظامی و انتظامی و بسیج به صورت خودرویی برگزار شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات