خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان خبر داد

برگزاری ۲۵ عنوان برنامه توسط بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان در هفته دفاع مقدس

همدان-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان از اجرای ۲۵ عنوان برنامه شاخص طی هفته دفاع مقدس در سطح استان، شهرستان‌ها و پایگاه‌های بسیج کارگری در سطح کارخانجات استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۹۹۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
برگزاری ۲۵ عنوان برنامه توسط بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان در هفته دفاع مقدسسرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفت و گو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه ۸ هزار شهید گلگون کفن استان همدان اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده که طی این هفته اجرا می‌شود.

وی افزود: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان طی هفته دفاع مقدس حدود ۲۵ عنوان برنامه شاخص در سطح استان، شهرستان‌ها و پایگاه‌های بسیج کارگری در سطح کارخانجات استان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان ابراز داشت: از مهم‌ترین برنامه‌های استانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مراسم تجلیل از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در حوزه کار و تولید استان است که با حضور آیت الله شعبانی امام جمعه همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های این هفته، کوهپیمایی و مراسم زیارت عاشورا و تجدید بیعت بسیجیان با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس در جوار شهدای گمنام میدان میشان است.

برات‌زاده برگزاری هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارکنان و کارخانجات، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح پایگاه‌های مقاومت و برگزاری حلقات صالحین در سطح واحد‌های تولیدی و کارگری را از دیگر برنامه‌های این سازمان طی هفته دفاع مقدس برشمرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات