خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
همدان-مسئول سازمان بسیج کارگران سپاه انصارالحسین(ع) همدان یکی از کارکردهای بسیج را، تربیت نیرو در طراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: بهره‌وری بالا، اخلاق‌مداری و  وجدان‌کاری از ویژگی‌های نیروهای بسیجی است.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۶۳
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲

یکی از کارکردهای بسیج تربیت نیرو در طراز انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در نشست سیاسی بصیرتی کارخانه سیمان نهاوند هدف از تشکیل سپاه پاسداران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را حفظ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و قطع وابستگی سیاسی به غرب و شرق خواند و اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی زمانی از عدم وابستگی و ضرورت رویارویی با زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکا سخن گفت که کشور ما در نهایت وابستگی و دشمنان در نهایت قدرت بودند.

وی اعتماد و ایمان مردم به امام راحل و اسلام را پشتوانه‌ حرکت انقلاب دانست و گفت: بزرگ‌ترین پشتوانه‌ حضرت امام (ره)، اعتماد عموم مردم به نظام و ایمان آنان به آموزه‌های زندگی‌ساز اسلام بود و امروز نیز این اعتماد و اعتقاد نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود دارد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) همدان یکی از کارکردهای بسیج را، تربیت نیرو در طراز انقلاب اسلامی دانست و افزود: بهره‌وری بالا، اخلاق‌مداری و دارا بودن وجدان کاری از ویژگی‌های نیروهای بسیجی شاغل در نهادها و مراکز تولیدی است و این خصوصیات باید بیش از پیش تقویت شود.

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت این رویداد، گفت: در موضوع انتخابات، نگاه ما باید به رهبری معظم انقلاب و منویات ایشان باشد و هدف خود را افزایش مشارکت عمومی و تبیین ویژگی‌های کاندیدای اصلح قرار دهیم.

برات‌زاده تصریح کرد: وظیفه‎‌ ما در این مقطع، آگاه‌سازی افراد مردد و تشویق آنان به حضور در انتخابات و نیز مطرح کردن شاخص‌های کاندیدای اصلح است.

وی با ذکر حدیثی از امام جعفر صادق (ع) در خصوص معیار شناخت کاندیدای اصلح، افزود: از امام صادق (ع) در خصوص انتخاب میان دو حاکم پرسیدند و ایشان فرمودند که ببینید مومنین و متدینین جامعه به سمت کدام شخص گرایش دارند و شما نیز همان رفتار را داشته باشید و اگر باز قادر به تشخیص نبودید، ببینید که دشمنان ما کدام یک را بیشتر مورد هجمه قرار می‌دهند، پس وی را انتخاب کنید.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصارالحسین(ع) همدان آینده انقلاب و ایران را بسیار روشن و امیدبخش دانست و تصریح کرد: با وجود فشارهای اقتصادی و تاثیر منفی تحریم‌ها، عملکرد برخی نیروهای انقلابی در طول این سال‌ها نشان می‌دهد که مشکل اصلی کشور ما ضعف مدیریت در برخی نهادها است و با انتخاب اصلح در انتخابات، به طور قطع به آینده‌ این کشور باید امیدوار بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات