انقلاب اسلامی برگرفته از مكتب عاشورا و راه سیدالشهدا(ع) است

فرمانده پایگاه صدیقه کبری (س) گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از مكتب عاشورا و راه سیدالشهدا(ع) است و آنچه كه در دفاع مقدس رزمندگان ما بدان عمل كردند، همان شعار هیهات مناالذله امام حسین(ع) است
کد خبر: ۹۳۷۵۰۹۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس حلقه شهید ولی الله عمادی در مسجد انصار با موضوع دفاع مقدس همراه با عزاداری ماه صفر با حضور بسیجیان به همت پایگاه صدیقه کبری (س) روستا افتر در شهرستان سرخه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

فاطمه محمودی فرمانده پایگاه صدیقه کبری (س) روستا افتر در جمع بسیجیان اظهار کرد: هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یادآوری و بازخوانی گوشه ای از ایثارگری و رشادت های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان جامعه است.

او افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از مكتب عاشورا و راه سیدالشهدا(ع) است و آنچه كه در دفاع مقدس رزمندگان ما بدان عمل كردند، همان شعار هیهات مناالذله امام حسین(ع) است كه ظلم‌ستیزی، مبارزه با استبداد، كمك به مظلوم و احیای دین و امر به معروف و نهی از منكر بود و تبدیل به درسی برای تمام آزادگان جهان شد.

فرمانده پایگاه صدیقه کبری (س) خاطرنشان کرد: امروز جوانانی در عرصه فرهنگی در تلاش هستند تا با دشمن مقابله كنند اما جنگ را ندیدند و بر بازماندگان دفاع مقدس است كه این خاطرات دوران دفاع مقدس را برای آنان بازگو كنند تا آنان هم با آنچه در این ۸ سال اتفاق افتاد، آشنا شود و بدانند كه چگونه می‌توان در مقابل ظلم و استكبار ایستادگی كرد.

محمودی در خاتمه گفت: همایش پیاده روی بسیجیان، برگزاری نشست های بصیرتی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس که با هدف بزرگداشت این هفته اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار