خبرهای داغ:

پایگاه های بسیج مسجد محور باشند

روحانی مسجد الزهرا (س) مومن آباد گفت: زمانی که مساجد به پایگاه های بسیج تبدیل شود می تواند کارکردهای مختلفی را در زمینه های مختلفی مثل فقرزدایی و محرومیت زدایی اجرایی کند.
کد خبر: ۹۳۷۵۱۱۵
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه فرهنگی و برنامه ریزی با محوریت ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در سرخه و مسئول فرهنگی در مسجد الزهرا روستا برگزار شد.

همچنین در ادامه جلسه ای با حجت الاسلام و المسلمین فیروزیان روحانی مسجد الزهرا (س) مومن آباد در رابطه با برنامه ابلاغی و برگزاری برنامه ها با محوریت روحانی و مسجد محوری برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین فیروزیان در این جمع اظهار کرد: پایگاه های مقاومت بسیج باید مسئله محور باشند نه فعالیت محور تا بتوانند اثرات مثبت خود را در محلات ایفا کنند.

او افزود: ما باید به اندیشه رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج توجه کنیم و بر اساس آن برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم به اهداف بلند جمهوری اسلامی دست یابیم.

روحانی مسجد الزهرا (س) بیان داشت: زمانی که مساجد به پایگاه های بسیج تبدیل شود می تواند کارکردهای مختلفی را در زمینه های مختلفی مثل فقرزدایی و محرومیت زدایی اجرایی کند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها