خبرهای داغ:

اُنس با دفاع مقدس سبب پیشرفت کشور

شاهرود_فرمانده سپاه شاهرود گفت: باید با فرهنگ دفاع مقدس اُنس بگیریم که پیشرفت و توسعه را شامل می‌شود و با از ظرفیت این هفته در این راستا استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۳۷۵۱۶۲
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
اُنس با دفاع مقدس سبب پیشرفت کشوربه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در آغازین روز هفته دفاع مقدس و در دیدار مسئولین و بسیجیان با امام جمعه شاهرود در حسینیه امام خمینی (ره) با اشاره به تشکیل ۲۰ کمیته در سطح شهر شاهرود در گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان، افزود: در طول این هفته ۱۱۰۰ برنامه به یاد هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان برنامه ریزی و اجرا می‌شود.
او با اشاره به تجلیل از ۱۳۰ نفر از رزمندگان دفاع مقدس از قشر‌های مختلف بسیج، سپاه، ارتش، جهاد، ناجا و خواهران به نمایندگی از ۱۸ هزار رزمنده شهرستان که بیش از نیمی از رزمندگان استان را شامل می‌شود، گفت: امروز نیاز جدی برای ما و مدیران است که نیرو‌های جهادی و انقلابی داشته باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: باید با فرهنگ دفاع مقدس اُنس بگیریم که پیشرفت و توسعه را شامل می‌شود و با از ظرفیت این هفته در این راستا استفاده کنیم.
در این دیدار که معاون استاندار و فرماندار شهرستان، فرماندهان گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم و نیروی انتطامی و ریاست دادگستری شهرستان و سایر مسئولین حضور داشتند، تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها