خبرهای داغ:
به مناسبت هفته ناجا، صبحگاه مشترک سپاه ، ناجا و ارتش با حضور فرماندهان استاني و استاندار سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۵۶۸
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛در نخستین روز هفته ناجا ، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با حضور استاندار سمنان برگزار شد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در ابتدای این مراسم با ادای احترام به شهدای ناجا ، از نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در میدان سان داد.

 استاندار سمنان در این مراسم ، وحدت ، همدلی و انسجام بین نیرو‌های های مسلح نظام جمهوری اسلامی را سرمایه ای ارزشمند خواند و گفت : ترس دشمن، امروز از ولایتمداری ، وحدت، انسجام و روحیه ایثار و شهادت طلبی نیرو‌های مسلح کشور است.
او با اشاره به امنیت مرزهای ایران  گفت : ناجا در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا و ناهنجار‌های اجتماعی،به خوبی پای کار بوده است.
هاشمی ، اقتدار با عزت،  ، پاکدستی، مردم داری، ولایتمداری، دقت در انجام وظیفه، احساس مهربانی و عزت، درستکاری، امانتداری و دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی را از ویژگی‌های ارزنده و اصیل نیروی انتظامی  برشمرد.
استاندار سمنان افزود: قانون مداری، تامین امنیت و آرامش جامعه و اقتدار در مقابل قانون گریزان و اختلال گران و حضور به موقع در ماموریت ها، از اقدامات ویژه نیروی انتظامی است.
او تاکید کرد: در استان سمنان به واسطه نیروی انتظامی مقتدر و مردم هوشمند و ولایتمدار،  امنیتی پایدار ایجاد شده و دغدغه امنیتی نداریم.
ايشان گفت : وجود امنیت است که رضایتمندی مردم را افزایش داده، باعث حضور و ترغیب سرمایه گذاران و افزایش رفاه اجتماعی در استان خواهد شد.

سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه هفته ناجا سال جاری با شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار نامگذاری شده است، تاکید کرد: باید برای تحقق پلیس هوشمند، تلاش کنیم، افراد هوشمند را در نیروی انتظامی به کار گیریم و همچنین از تجهیزات مناسب برای هوشمند سازی پلیس بهره بگیریم.

وی در گزارشی از وقایع انتظامی استان سمنان و با بیان اینکه در یکسال گذشته، ۵۱۲ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ گرفته شده که ۴۷ درصد عملیاتی و ۴۲ درصد راهنمایی شد، تاکید کرد: در یک سال اخیر خوشبختانه جرایم سایبری در سطح استان دو درصد کاهش یافته و ۸۸ درصد از جرایم در حوزه پلیس فتا نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: در استان حتی یک نفر از ارازل و اوباشی که بخواهند برای مردم ایجاد مزاحمت کنند نداریم و ما دستی که برای مردم بالا برود و قصد ایجاد ناامنی داشته باشد را قطع خواهیم کرد.

حسنی با بیان اینکه تشکیل یگان تکاور، ظرفیت خوبی را در استان ایجاد نمود و آمادگی برای مأموریت‌های مختلف در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر، ارتقا امنیت اجتماعی و سایر موارد برای این یگان وجود دارد، ابراز کرد: درست است که بیش از ۹ هزار سرقت در یکسال گذشته در استان صورت گرفته اما افزایش دستگیری سارقان نیز در سال گذشته به میزان ۱۰ درصد رقم خورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها