آب و معیشت مردم دغدغه اصلی دولت و مدیران استان سمنان است

استاندار سمنان گفت:آب و معیشت مردم دغدغه اصلی دولت و مدیران استان سمنان است.
کد خبر: ۹۳۸۱۹۰۵
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری، ابراز داشت: معیشت مردم، یکی از دغدغه های اصلی دولت و به دنبال آن مجموعه مدیران استان است که باید این مهم در نشست‌های ستاد تنظیم بازار استان سمنان به صورت جدی در دستور کار قرار داشته باشد.
وی بیان کرد: کمبود نهاده‌های دامی، یکی دیگر از دغدغه‌ها در استان سمنان است که باید در حوزه تامین نهاده ها دامی، تفکر و تمهیدات ویژه اندیشیده و مدیریت شود.
هاشمی تصریح کرد: تامین کالاهای مورد نیاز در بازار و فراوانی اقلام در مراکز عرضه و خرید، از مهم ترین اصول در حوزه تنظیم بازار است که باید مدیریت شود.
وی یادآور شد: تیم‌های بازرسی اصناف استان سمنان تاکنون اقدامات خوبی انجام داده و کسبه‌ها نیز موارد را رعایت کردند.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تیم های بازرسی باید بیش از پیش فعال شده و نظارت بر عرضه کالاها به صورت مستمر ادامه داشته باشد، همه مسوولان باید بازرسان افتخاری باشند و بدانند در این ‌مسیر به دنبال مچ‌گیری نیستیم و تنها نیت نظارت بر عرضه صحیح کالا است.
وی اضافه کرد: در زمینه تردد و جابجایی دام و همچنین طیور، نیاز است تا نظارت بر گلوگاه‌های عبوری استان سمنان به صورت مستمر و دقیق اعمال شود.
استاندار سمنان گفت: با تامین معیشت مردم، به طور طبیعی امنیت و احساس آرامش جامعه نیز فراهم‌خواهد شد، بر همین اساس ضرورت دارد تا تامین کالاهای اساسی مد نظر مدیران مرتبط با حوزه کارگروه تنظیم بازار استان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار