رزمنده هشت سال دفاع مقدس:

رزمندگان آینه تمام نمای ایمان به جهاد و شهادت و رهرو مکتب امام حسین(ع) هستند

به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه ماندگار دفاع مقدس مراسم متنوعی با حضور مردم و بسیجیان سلحشور، رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و مسئولین شهرستان در مدرسه فاطمیه نظرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۲۰۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه ماندگار دفاع مقدس مراسم متنوعی با حضور مردم و بسیجیان سلحشور، رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و مسئولین شهرستان در محل مدرسه فاطمیه شهرستان نظرآباد برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم سردار محمد کوثری رزمنده هشت سال دفاع مقدس و فرمانده اسبق لشکر همیشه پیروز ۲۷ محمد رسول الله(ص) ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار دفاع مقدس خاطرات رزمندگان جبهه ها را بیان کرد و ضمن اشاره به یاوه گویان و بدخواهان نظام، تصریح کرد: این کشور امتحان خود را در هشت سال دفاع مقدس پس داده به همین منظور آزموده را آزمودن خطا است.

وی در ادامه تاکید کرد: به راستی زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست اما غرب زدگان به دنبال آن هستند که جوانان ما را از راه انقلاب و شهدا دور کنند و نسل جوان بایستی ادامه دهنده مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی باشد.

شایان ذکر است، درانتهای این برنامه از جمعی از یادگاران و رزمندگان دوران دفاع مقدس حوزه بسیج ۷۱۱ عمار یاسر تجلیل و قدردانی شد و این مراسم با همکاری حوزه 711 عماریاسر برادران و حوزه 712 خواهران، حوزه ادارات، گردان امام علی علیه‌السّلام، گروه جهادی شهید شاطری و پایگاه حضرت ابوالفضل علیه‌السّلام برگزار شد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار