خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی:

تجدید میثاق با ولایت در اولین روز هفته دفاع مقدس/اهدای 520آلبوم شهدا به خانواده های ایشان

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام): تهیه و اهدای 520 آلبوم شهدای استان به خانواده های شهدا، سرودهای پاتوقی و رزم نوازان در میادین و خیابانها و یادواره های شهدا و آبروی محله در تمام شهرستانها برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۷۵۲۴۱
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان صبح امروز در دیدار استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند در اولین روز هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این ایام اظهار داشت: آغاز سالگرد دفاع مقدس با این دیدار، میثاق با شهدا و نماینده ولایت در استان شروع می کنیم و برنامه های متعددی در استان پیش بینی شده با دبیری حفظ آثارو نشر ارزشهای دفاع مقدس استان است.

  وی عنوان داشت:  کمیته های نیروهای مسلح با برنامه ریزی ستاد کل نیروهای مسلح یک سال برنامه های نظامی، رزمایش ها و تمرینات برعهده ارتش و یک سال برعهده سپاه است.امسال نیز میزبانی برنامه نظامی برعهده سپاه است هر چند برنامه های تجمعی نظامی رژه و رزمایش ها محدود شده و عموما مجازی و نمادین در سطح شهرستانها برگزار می شود.

قاسمی با اشاره به برنامه های بسیج و سپاه با همکاری ستاد و مجموعه ها در دستور کار قرار دارد گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس 30 شهریور با سخنرانی رئیس جمهور در دومین سال  به صورت سراسری اجرا شد. تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس در همه نیروهای مسلح، دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و پاسداشت سرباز در دفاع مقدس در همه پادگانها و یگانها اجرا می شود.

 وی ادامه داد: بزرگداشت شهدای مدافعین سلامت، تجلیل از زنان، دانشجویان، دانش آموزان و طلاب ایثارگر و همه اقشاری که در دفاع مقدس نقش داشتند. رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح در شهرستانها، افتتاح یادمانهای شهدای گمنام و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم به نیابت از شهدای دفاع مقدس اجرا می شود.

فرمانده سپاه استان افزود: تهیه و اهدای 520 آلبوم شهدای استان به خانواده های شهدا، سرودهای پاتوقی و رزم نوازان در میادین و خیابانها، مسابقات فرهنگی ورزشی، میزخدمت  و حضور مسئولین در مساجد و محلات و نواختن زنگ مهر مقاومت در مدارس به صورت نمادین و یادواره های شهدا و آبروی محله در تمام شهرستانها برگزار می شود.

وی بیان داشت:  پخش فیلم و کلیپ در پارک ها و فضاهای روباز، شیفت ایثار در کارخانجات، جشنواره شعر، ادب، سرود و دلنوشته، موکب های فرهنگی در میادین و خیابانها ادامه طرح شهید سلیمانی در همه بخش ها و ادامه نهضت کمکهای مومنانه و ادامه گشت های رضویون به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام می شود.

قاسمی عنوان کرد: کاروانهای آوای مقاومت و اعزام نمادین به جبهه ها، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و نشست های پاسخ به شبهات گوشه ای از برنامه هایی است که غیرمتمرکز با جمعیت کم وبا رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی اجرا می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها