سعیـــد زعــفری
فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در گفتگو با بسیج :
650 بسته لوازم التحریر و اقلام حمایتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در پارس آباد توزیع شد
کد خبر: ۹۳۷۵۳۷۱
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹

رزمایـــش مـــواسات و هــــمدلی در شـــهرستان پارس آباد

سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده سپاه پارس آباد در گفتگو با خبرگزاری بسیج در اردبیل ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد : با توجه به شروع سال تحصیلی و احساس نیازی که در بین برخی از دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از کرونا می شد یکی از موضوعاتی که در رزمایش کمک مومنانه در دستور کار قرار گرفت تهیه و توزیع لوازم التحریر میان دانش آموزان بود.


وی با بیان اینکه بسیج در طول این سال ها نشان داده در مقاطع مختلف در کنار مردم و برای خدمت به مردم آماده هرگونه مجاهدت است افزود: اگر در مقطعی با دفاع از حریم کشور و امنیت آن بسیج نقش آفرینی می کرد امروز بسیجیان جهادگر با ورورد تخصصی به عرصه های مختلف این نقش آفرینی را در ابعاد مختلف انجام می دهند.


فرمانده سپاه پارس آباد تصریح کرد:650 بسته لوازم التحریر و اقلام حمایتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه با همکاری ستاد اجرای فرمان امام (ره )  بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی در این شهرستان بین نیازمندان توزیع شد.

نوری ارزش ریالی هر بسته را یک میلیون ۵۰۰ هزار ریال و در کل 100 میلیون تومان بیان کرد و گفت: این اقلام با هدف کمک به تحصیل دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد و خانواده هایی که قبلا سپاه ناحیه پارس آباد شناسایی کرده است تهیه و توزیع می شود.

وی با اشاره به اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال مراسم پیاده‌روی اربعین به سمت کربلا نداریم، مردم می‌توانند هزینه های این مراسم را به سمت کمک مومنانه سوق دهند که امیدواریم در اربعین حسینی شاهد حرکت زیباتری از کمک های مومنامه مردم باشیم.

خبرنگار اشرف داده 

ارسال نظرات