جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

کنگره شهدای استان فرصتی برای وحدت و همدلی/ ایلام جلوه گاه حماسه های ماندگار دفاع مقدس است

سردار کریمیان با بیان اینکه برگزاری باشکوه کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام نیازمند هم افزایی همه دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف است، گفت: ۴۳ عنوان خدمت در قالب کنگره شهدای استان به مردم ارائه می شود.
کد خبر: ۹۳۷۵۳۸۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در مراسم تجلیل  و دیدار  با۲۵۰۰ رزمنده از سراسر کشور در قالب ویدئو کنفرانس با رئیس محترم جمهوری، در سالن فنی و حرفه ای شهر ایلام، اظهار کرد: امسال باید منتظر یک رویداد بزرگ فرهنگی و هنری در سطح استان با عنوان کنگره ملی سه هزار شهید استان باشیم.

سردار« قدرت الله کریمیان» برگزاری باشکوه کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام نیازمند هم افزایی همه دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف است، یادآور شد:  امید بتوانیم استان ایلام و نقش مردم استان را در دوران هشت سال دفاع مقدس برجسته و معرفی شود و به طور قطع روح بلند شهدا بر برگزاری کنگره ملی شهدا حاکم است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره شهدا در استان فرصتی برای وحدت و همدلی است‌، گفت: امید است در قالب تولید آثار و محتوا و فرهنگسازی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سال های سال، فضای استان ایلام از روح بلند شهدا متنعم شود و  خدا ما را در این مسیر قرار دهد.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد فضای امید و معنویت در جامعه دارد، ابراز کرد: کنگره ملی شهدا متعلق به همه اقشار است همانگونه که همه اقشار جامعه در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از اسلام و انقلاب نقش داشتند.

سردار کریمیان با بیان اینکه امید است بتوانیم جلوه های از پایمردی مردم ایلام را معرفی کنیم، یادآور شد: برگزاری کنگره شهدا در استان باید به گونه ای باشد که همه اقشار جامعه از خوان گسترده شهدا بهرمند شوند، پنج اجلاسیه تخصصی عشایر، طلاب و روحانیون، دانش آموزان و فرهنگیان، دانشجویان، جامعه زنان قبل از اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه  اجلاسیه نهایی در ۴ آذرماه سال جاری برگزار می شود، یادآور شد: باید تلاش کنیم همه عرصه های دفاع مقدس به نسل جوان منتقل کنیم و جوانان و نوجوانان پای محفل شهدا بنشیند و نقش نقش آفرینان دفاع مقدس باید در این کنگره برجسته شود و کنگره شهدا می تواند معرف خوبی برای استان ایلام باشد.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام جلوه های ماندگاری در دوران دفاع مقدس داشته است، ابراز کرد: به میمنت چهل و سومین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی،  ۴۳عنوان خدمت در قالب کنگره شهدای استان به مردم ارایه می شود و امید و نشاط در بین مردم جاری و ساری شود.

سردار کریمیان، اهدای جهیزیه، ساخت مسکن محرومان، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و ارائه خدمات گوناگون به مردم از جمله برنامه هایی است که در  راستای برگزاری کنگره  در استان انجام می شود، گفت: باید تلاش کنیم که فرهنگ شهادت در جامعه جاری و ساری شود و  شهدا به الگوی جوانان و نوجوانان تبدیل شوند.

وی یادآور شد: استان ایلام در دوران دفاع مقدس در  جبهه های میانی حماسه های بزرگی را خلق کرد و دفاع مقدس در استان ایلام را آنطور که باید و شاید به کشور معرفی و به نسل جوان منتقل کنیم.

گفتنی است،  دیدار ۲۵۰۰ رزمنده از سراسر کشور در قالب ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور، مراسم توزیع 3000 بسته لوازم التحریر باعنوان پویش هم کلاسی مهربان باحضور فرمانده سپاه استان و جمعی از مسولین استانی و دیدار معلمان و عوامل اجرایی مدارس راهیان کوثر سپاه با نماینده ولی فقیه در استان بمناسبت بازگشایی مدارس از جمله برنامه های روز اول هفته دفاع مقدس در استان است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات