امام جمعه ایلام:

آموزش و پرورش بهترین جایگاه برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه آموزش و پرورش بهترین جایگاه برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: صدور انقلاب اسلامی، منشا تحولاتی است که امروز در دنیا دارد انجام می شود.
کد خبر: ۹۳۷۵۳۸۷
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در دیدار معلمان و عوامل اجرایی مدارس راهیان کوثر سپاه امیرالمومنین(ع) استان به مناسبت بازگشایی مدارس، اظهار کرد:توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه شهادت طلبی و ظلم ستیزیت حولی که دفاع مقدس در جامعه ایجاد کرد.

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» افزود: امروز نیاز داریم از این فرهنگ پاسداری کرده و به نسل بعد متصل کنیم، بهترین جایی هم که برای تحقق آن وجود دارد آموزش و پرورش است.

وی بیان کرد: دشمن در سند ۲۰۳۰ مثل موریانه نفوذ کرد و برخی مسئولین هم به طور محرمانه شروع به اجرای این سند کردند که وقتی آشکار شد، رهبر معظم انقلاب هم سریع موضع گرفتند و آن را به عنوان خط قرمز اعلام کردند.

حجت الاسلام کریمی تبار  تصریح کرد: ما یک ملتی دارای فرهنگ ایرانی و اسلامی و فرهنگ انقلاب اسلامی هستیم که این فرهنگ در حال صادر شدن به ملت‌های دیگر است، چرا باید ذلیلانه بیاییم از فرهنگ عقب مانده و دین ستیز وارداتی دشمنان تبعیت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: صدور انقلاب اسلامی، منشا تحولاتی است که امروز در دنیا دارد انجام می شود و آمریکا همانند کوه یخی در حال آب شدن است و نظام جدیدی در دنیا شکل می گیرد که منشأ آن جمهوری اسلامی است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار