ساری-فرمانده سپاه ساری با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک‌های مومنانه، افزود: ۱۳ میلیارد کمک مومنانه در سال جدید جمع آوری و در قالب سبد کالا، جهیزیه عروس، لوازم التحریر و ... به نیازمندان اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۶۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در آغازین روز هفته دفاع مقدس و در آستانه شروع سال تحصیلی جدید دومین مرحله از پویش مومنانه و سراسری همکلاسی مهربان با اهدای ۱۰۴۰۰ بسته کمک آموزشی،۴ هزار بسته بهداشتی، ۱۴۰۰ بسته معیشتی و ۲۰۰ سخت افزار آموزشی به دانش آموزان نیازمند به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا، اداره کل آموزش و پرورش استان و سپاه ناحیه ساری با حضور سرهنگ پاسدار عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جوار دو شهید گمنام و خوشنام حسینیه عاشقان کربلا مرکز استان برگزار شد.
 
کمک ۱۳ میلیاردی سپاه ساری به نیازمندان
سرهنگ شریفی در این مراسم، با اشاره به افتخار آفرینی شهدای دانش در دوران دفاع مقدس گفت:امروز نیز دانش آموزان و بسیج دانش آموزی با همکاری و همدلی نهاد‌های متولی، پای کار نظام هستند.
 
فرمانده سپاه شهرستان ساری از توزیع ۲ هزار و ۷۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این بسته‌ها توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان، با هزینه ۶۰۰ میلیون تهیه که بخشی از آن بین دانش اموزان سمنانی توزیع شد.
 
سرهنگ شریفی در ادامه با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک‌های مومنانه، افزود: ۱۳ میلیارد کمک مومنانه در سال جدید جمع آوری و در قالب سبد کالا، جهیزیه عروس، لوازم التحریر و ... به نیازمندان اهدا شد.
 
فرمانده سپاه ساری با تصریح براینکه همت و تلاش سپاه رفع نیاز‌های دانش اموزان نیازمند است، خاطرنشان کرد: همه توان خود را برای رفع مشکلات به ویژه دانش آموزان نیازمند به کار خواهیم گرفت تا دیگر دانش آموزی دغدغه بسته‌های آموزشی را نداشته باشد.
 
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها