فرمانده سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج خبر داد

اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان در هفته دفاع مقدس

ساری-فرمانده سپاه کربلا از نهضت کمک ها‌ی مومنانه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۹۴۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
ر
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس آئین سراسری نهضت کمک‌های مومنانه با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولین استانی با مشارکت همدلانه‌ی نهاد‌های مردمی، دستگاه‌های اجرایی و خیرین در قدمگاه شهدای مدافع حرم استان، لشگر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد.

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی با هزینه ۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: ۲۰۰ سری جهیزیه هم توسط خیرین با هزینه ۸ میلیارد تومان تهیه و بدست نوعروسان رسیده است.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: به توجه به بازگشایی مدارس هم ۵ هزار بسته نوشت افزاری، با اعتبار ۳/۵ میلیارد تومان، به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

به گفته سردار مسلمی در این مرحله از نهضت مومنانه اعم از بسته‌های معیشتی، جهیزیه و نوشت افزار قریب به ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود از کمک مومنانه ۱۱۰ میلیاردی مردم مازندران از ابتدای سال جاری تا به امروز هم خبر داد و خاطرنشان کرد: از این کمک‌های مردمی، ۳ میلیارد تومان فقط برای بیماران کرونایی و افرادی که به واسطه کرونا دچار اسیب شدند، هزینه شده است.

سردار مسلمی با اشاره به تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) اضافه کرد: کمک‌های مومنانه در طول سال تداوم دارد و در هفته بسیج نیز مرحله دیگری از نهضت مومنانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار