ساری-فرمانده سپاه تنکابن با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: افتتاح خانه مسکن محرومین، یادواره شهدای شهیده و کمک مومنانه از جمله این برنامه‌ها است.
کد خبر: ۹۳۷۴۸۲۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
خبر تنکابن
 
‍به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مهدوی فرمانده سپاه تنکابن در  نشست خبری با خبرنگاران که بمناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرماندهی برگزار شد، گفت: در ابتدای جنگ ما ازکمترین امکانات برخوردار بودیم و دولت عراق میخواست ما را زمین گیر کنند، اما رزمندگان با کمترین امکانات توانستند مقاومت کنند.

سرهنگ مهدوی افزود: آن دوران عراق بیشترین تجهیزات نظامی را از شوروی و سایر کشور‌های جهان برای نابودی این نظام تامین میکرد و همه جهان با ما در جنگ بودند که به نوعی میتوان هشت سال جنگ تحمیلی را پس از جنگ جهانی دوم به جنگ جهانی سوم نام برد.

فرمانده سپاه تنکابن با بیان اینکه  دشمنان همیشه به هر نحوی به دنبال فروپاشی این نظام بود که نمونه اش فتنه سال ۸۸ و جنگ اقتصادی شاهد بودیم، ادامه داد: با اشاره به پیش بینی رهبر معظم انقلاب در سال ۹۲ که ما در آینده با چالش اقتصاد روبرو خواهیم بود اگر مسئولین به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه میکردند امروز با چنین چالش‌هایی بخصوص در بخش اقتصادی روبرو نبودیم.
 
سرهنگ مهدوی در ادامه تاکید کرد امروز ما مدیون خون شهدا هستیم و مدیران باید خود را خدمتگذار مردم بدانند و مسئولین بدانند ما همیشه برای حفظ این نظام ایستاده ایم.
 
خبر تنکابن
 
فرمانده سپاه تنکابن در پایان سخنان به برنامه های هفته دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: غباروبی گلزار شهدا، صبحگاه مشترک به همراه تجلیل از رزمندگان، افتتاح خانه مسکن محرومین، یادواره شهدای شهیده، یادواره شهدای بخش ها، گشت رضویون، رژه خودرویی و کمک مومنانه از جمله این برنامه ها است.
 
لازم به ذکر است ؛در انتهای نشست ضمن تقدیر  از حضور و فعالیت کلیه خبرنگاران  ، از رزمندگان و ایثارگران خبرنگار نیز با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.
 
خبر تنکابن
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها