خبرهای داغ:
راوی دفاع مقدس در سرخه گفت: شهدا حماسه‌سازانی هستند که با ازخودگذشتگی و رشادت ضامن بقا، حفظ استقلال و آزادی نظام هستند.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۹۱
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت آغاز هفته شکوهمند دفاع مقدس مراسم خاطره گویی راویان دفاع مقدس با روایتگری احمد داوودی در مسجد جمعه به همت پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) و پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه برگزار شد.

احمد داوودی در این جمع با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا و مکتب سرخ شهادت رقم خورد، اظهار کرد: شهدا حماسه‌سازانی هستند که با ازخودگذشتگی و رشادت ضامن بقا، حفظ استقلال و آزادی نظام هستند.

او افزود: امنیت و اقتدار کنونی کشور در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ما امروز وظیفه داریم تا با سرمشق‌گیری از شهدا در راستای آبادانی و اعتلای هر چه بیشتر کشور گام برداشته و تمامی نقشه‌های دشمنان را برای ضربه زدن به پایه‌های نظام خنثی کنیم.

راوی دفاع مقدس در ادامه اضافه کرد:امروز همه ما باید در پاسداشت خون شهدا و صیانت از آرمانهای انقلاب سهیم باشیم و با بیداری و بصیرت راه نفوذ منفعت طلبان و فتنه‌انگیزانی که سعی در ایجاد تفرقه و دو دستگی در انسجام عمومی مردم متعهد و معتقد به نظام و انقلاب را دارند ببندیم.

داوودی بیان داشت:  شهادت در راه خدا نصیب هر کسی نخواهد شد و مقام بالایی است و خانواده‌های شهدا فرزندانی را تربیت کردند تا خون این عزیزان در راه دین ریخته شود و در این راه به شهادت برسند.

او در ادامه به خاطراتی از شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان سرخه و جانفشانی های آن به پای این انقلاب و نظام اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها