در جمع رزمندگان مهریز مطرح شد؛
حجت الاسلام کریمی: مهمترین چالش امروز دشمن چالش نرم افزاری و جنگ نرم است که نباید از آن غافل شویم جنگ نرم امروز پاسخ نرم و محکم می‌خواهد.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۰۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز در همایش رزمندگان شهرستان بمناسبت هفته دفاع مقدس بیان داشت: مهمترین چالش امروز دشمن چالش نرم افزاری و جنگ نرم است که نباید از آن غافل شویم جنگ نرم امروز پاسخ نرم و محکم می‌خواهد.

وی افزود: حمله به ولایت و گرفتن قداست جایگاه ولایت فقیه، فشار بر مردم، حمله به اصول و مبانی انقلاب، ترویج ابتذال و فساد اخلاقی، جلوگیری از پیشرفت سیاسی، ترویج دنیا گرایی و تجمل گرایی بین مسئولین از جمله ابزار‌های دشمن در جنگ نرم است.

وی اظهار داشت: امروز غفلت نکردن از دشمنان، تکیه بر اصول صریح انقلاب، تقویت و تحکیم و ترویج روحیه انقلابی، اصرار بر ارزش‌های اسلامی و دوری از تجمل گرایی از وظایف اقشار مختلف جامعه در مقابله با تهدیدات دشمنان این نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام کریمی تصریح نمود: سناریوی آمریکا گرفتن موتور محرک انقلاب که همان اسلام است می‌باشد و هنر پیشه‌های این سناریو هم برخی داخلی‌ها هستند و هم خارجی‌ها که با ایجاد شبهات مسیر حرکت اسلام ناب را تغییر می‌دهند.

در این همایش همچنین سرهنگ فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن قدردانی از مجاهدت‌های رزمندگان و ایثارگران بیان داشت: دفاع مقدس بهانه ایست برای یاد کردن از ایثارگری‌های رزمندگانی که یک زمانی از منفعت‌های خود گذشتند تا مصلحت‌های این نظام مقدس بماند.

همچنین حجت الاسلام محی الدینی در این همایش عنوان کرد: امید است بتوانیم اهداف شهدا و مسیر آن‌ها را ادامه دهیم و سرباز لایقی برای ولایت باشیم.

خاطره گویی رزمنده مدافع حرم، اجرای گروه سرود رهپویان حرم شهرستان و عزاداری اربعین سیدالشهدا (س) از دیگر برنامه‌های این همایش بود.
ارسال نظرات