خبرهای داغ:

سپاه از ابتداي کرونا پشتيبان بيمارستان کوثر سمنان بوده است

مديرعامل بيمارستان کوثر سمنان گفت: سپاه از ابتداي کرونا پشتيبان بيمارستان کوثر سمنان بوده است.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۳۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ دکتر معماريان مديرعامل بيمارستان کوثر سمنان در گفت و گو با خبرگزاري بسيج گفت: سپاه از ابتداي کرونا پشتيبان بيمارستان کوثر سمنان بوده است.

او افزود: هيچ گاه نبايد چشم اميد ما به خارج از مرز هاي کشور ما باشد و استقلال امروز کشور ما نتيجه ي اتکا به توان داخل کشور است .

ايشان ادامه داد: سلامتي و امنيت نعمت هاي بسيار بزرگي هستند که همه ي ما بايد براي امنيت پايدار در کشورمان شکرگزار باشيم.

دکتر معماريان افزود: بايد بر روي مسائل فرهنگي در جامعه ما کار شود تا نقاط مثبت و موفقيت ها در جامعه ما ديده شود .

او تصريح کرد: کادر درمان در شرايط کرونا خدمات فراوان و ايثار فراواني انجام مي دهند که اين نشان از عشق اين افراد به مردم و کشورشان است و هيچ گاه نمي توانيم با زبان قدردان اين افراد باشيم.

مديرعامل بيمارستان کوثر سمنان بيان کرد: ديدن خوشحالي بيماران ما که خوب مي شوند بزرگترين دستمزد براي ما است و با تمام توان و عشق براي اين مردم تلاش مي کنيم.

ايشان ادامه داد: کساني که در زمان جنگ به جبهه ها رفتند فقط عاشق اين مردم و اين کشور بودند و بايد تلاش کنيم تا واقعيت هاي دفاع مقدس به جوانان منتقل شود.

او افزود: بايد با تمام توان تلاش شود تا انسان هاي شريف کادر درمان در کشور حفظ شوند زيرا اين افراد با تمام توان خود و به عشق مردم کشور خودشان در اين ايام فعاليت کرده اند.

دکتر معماريان خاطرنشان کرد: خون هاي بسيار زيادي براي اين کشور ريخته شده است تا اقتدار امروز در کشور ما بدست آيد و بايد رسانه ها اين موضوع را براي مردم تبيين کنند.

ايشان ادامه داد: تمام تلاش من و همکاران من اين بوده است که در ايام کرونا به مردم خدمات دهيم و کادر درمان اين بيمارستان ايثار هاي فراواني داشته اند.

او افزود: بيمارستان کوثر يک سرمايه استاني و ملي است که بايد حفظ شود و خدمات اين کادر درمان ديده شود تا کادر درمان انگيزه براي ادامه کار داشته باشند.

دکتر معماريان تصريح کرد: ترخيص بيمار 103 ساله از بيمارستان کوثر سمنان که بازتاب هاي جهاني داشته نشان از خدمات فراوان اين بيمارستان به بيماران دارد.

مديرعامل بيمارستان کوثر سمنان بيان کرد: تشکر رهبر معظم انقلاب از کادر سلامت نشان از ايثارگري هاي کادر درمان در ايام کرونا دارد و همه بايد قدردان زحمات کادر درمان باشيم.

ايشان افزود: هيچ بيماري در ايام کرونا به تهران يا ساير استان ها اعزام نشده است و پرسنل متخصص و تجهيزات بسيار خوب باعث شده است که بسياري از بيماران از استان هاي ديگر براي درمان به اين بيمارستان بيايند.

او تصريح کرد: مردم بدانند که ما با همه ي توان برايشان تلاش مي کنيم و از هيچ تلاشي براي خدمت رساني به مردم دريغ نمي کنيم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها