جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان سمنان به تشریح ویژه برنامههای هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: برپایی نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس و اجرای برنامه سوگواری مردمی "مرهم" از شاخصترین برنامه‌های این ایام است.
کد خبر: ۹۳۷۵۶۳۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

محمدحسین دهرویه در گفت و گو با خبرنگار بسیج در سمنان اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای گرامیداشت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و تقارن مبارک این هفته با اربعین ویژه برنامههای متعدد و متنوعی تهیه و تدارک دیده شده است.
وی بیان کرد: نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس و اجرای سوگواره مردمی "مرهم"برای دومین سال پیاپی در باغ موزه دفاع مقدس واقع در جنب مصلی بزرگ سمنان به همت بسیجیان و سپاه ناحیه سمنان جزو شاخصترین برنامههای هفته دفاع مقدس محسوب می‌شود.
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان سمنان عنوان کرد: سوگواره مردمی مرهم از چهارشنبه به مدت هفت شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در باغ موزه دفاع مقدس سمنان(صحن انقلاب این مجموعه) با حضور سخنرانان و مداحان کشوری و استانی برگزار میشود.
دهرویه عنوان کرد: اجرای سرود، نمایش و تئاترهای خیابانی نیز از دیگر ویژه برنامههایی است که در طول هفته دفاع مقدس برپا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در روز اربعین پیاده روی بزرگ اربعین از میدان امام حسین به سمت میدان امام حسن و سپس میدان امام علی، بلوار امیرکبیر، میدان استاندارد و در انتها باغ موزه دفاع مقدس محل اجتماع شرکت کنندگان در این مراسم معنوی به همراه قرائت دعای خاص روز اربعین با حضور مداحان استانی و کشوری است.
جانشین فرماندهی ساه ناحیه شهرستان سمنان عنوان کرد: موکبهای حسینی در طول مسیر این پیاده روی معنوی به پذیرایی جاماندگان پیاده روی اربعین خواهند پرداخت، ضمن اینکه اجرای برنامههای متنوع فرهنگی و مذهبی نیز در نظر گرفته شده است.
دهرویه ساعت آغاز پیاده روی اربعین حسینی را هشت صبح اعلام کرد و از عموم مردم شهیدپرور و انقلابی سمنان خواست در این مراسم با رعایت پروتکلهای بهداشتی حضوری پرشور داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها