شاخصه های دفاع مقدس برای نسل امروز تبیین شود

فرمانده حوزه مقاومت والفجر بسیج ادارات سپاه شهرستان سمنان در پیامی بر تبیین شاخصه های دفاع مقدس به نسل امروز تأکید کرد.
کد خبر: ۹۳۷۵۷۵۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمدمهدی قادری، فرمانده حوزه مقاومت والفجر بسیج ادارات سپاه شهرستان سمنان در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.

متن این پیام بدین شرح است: هفته دفاع مقدس فرصت گران بهایی است برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم افسانه شکست ناپذیری قدرت های سلطه گر را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کرد.

هشت‌ سال دفاع ‌مقدس یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌ بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرارگیرد.

رشادت های بی‌بدیل جوانان، از خودگذشتگی و ایثار فرماندهان، یک رنگی و یک دلی آحاد ملت، تبعیت محض از فرامین رهبری، توکل به خدای متعال و باور به توانمندی‌های خود رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس بود که امروز نیز لازم است همه این شاخصه‌ها بعنوان چارچوب بی تزلزل مقاومت در جنگ تمام عیار اقتصادی نصب العین تک تک ما قرارگیرد.

محمدمهدی قادری

مسئول بسیج ادارات سپاه ناحیه شهرستان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار