فرمانده نیروی دریایی سپاه دربندرعباس :

۱۵ هزار شناور مردمی در قالب بسیج مردمی ساماندهی شدند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۱۵ هزار شناور مردمی به ناوگان دریایی افزوده شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۴۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار علی‌رضا تنگسیری  در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در ناوچه شهید ناظری برگزار شد، اظهار کرد: هشت سال با دست خالی در برابر استکبار جهانی، شرق و غرب و ایادی آن‌ها ایستاد.

وی عنوان کرد: امسال شعار هفته دفاع مقدس «ما مقتدریم» نام‌گذاری شده است که این اقتدار به تمام ایرانیان و مسلمانان بازمی‌گردد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس ۲۳ هزار شهید تقدیم کردیم اما در مقابل دشمن و زورگویی ایستادیم.

تنگسیری با ذکر این نکته که لنج‌های مردمی در ابتدای دفاع مقدس نیز به کمک نظامیان آمدُ تصریح کرد: زمانیکه آبادان در محاصره بود اگر لنج‌ها و قایق‌ها مردمی نبود، مهمات به آبادان محاصره شده نمی‌رسید.

وی با ذکر این نکته که برخی از مردم برای حمل مهمات سه روز در مسیر بودند، مطرح کرد: دومین عملیاتی که مردم و شناورهای مردمی در دفاع مقدس اثرگذاشتند عملیات خیبر بود که اگر نبود اتفاقات دیگری رقم می‌خورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: پشتیبانی عملیات سنگین والفجر هشت نیز توسط مردم و شناورهای مردمی انجام شد که این امر نشان دهنده توانایی مهم مردمی است که باید به خوبی از آن‌ها استفاده کرد.

تنگسیری اذعان کرد: افتخار می‌کنیم که بیش از ۱۵ هزار شناور را به کمک مردم به ناوگان دریایی افزودیم و سامان دادیم.

وی خاطرنشان کرد: وجود مردم باعث شد که دشمن د ر خلیج فارس و دریای عمان از خودش سوال کند که بسیج دریایی چیست؛ باید بگویم بسیج دریایی همان نیروی مقتدری است که پوزه شما را در هشت سال دفاع مقدس را به زمین زد.

 

ارسال نظرات