خبرهای داغ:
تویسرکان-امام جمعه تویسرکان بابیان اینکه دفاع مقدس تجلی «یدالله فوق ایدیهم» بود که با امداد الهی پیروز شدیم، گفت: در آن روز ملت ایران با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) ایستادند و خدا به ما اجر عظیم داد.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۵۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

دفاع مقدس تجلی «یدالله فوق ایدیهم» بودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مرتضی موحدی در دیدار مسئولان و بسیجیان شهرستان تویسرکان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دنیا به عظمت این دفاع مقدس پی برد و متوجه شد که خدا چه می‌کند و چه قدرتی دارد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس تجلی «یدالله فوق ایدیهم» بود که با امداد الهی بر متحدان صدام جنایتکار و هم پیمانانش پیروز شدیم، افزود: در آن روز ملت ایران با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) ایستادند و خدا به ما اجر عظیم داد.

امام جمعه شهرستان تویسرکان با اشاره به فضیلت جهاد و دفاع مقدس گفت: وقتی رزمندگان عزم جنگ و جهاد می‌کنند، خدا به ملائکه مباهات می‌کند و می‌فرماید ببینید که برای حق جهاد می‌کنند و خداوند حسنات آنها را برای هر روز جهاد برابر یک هزار مرد که یک هزار سال خدا را عبادت می‌کنند، افزون می‌کند.

وی با بیان اینکه جهاد امروز در عرصه سلامت ادامه همان جهاد مقدس هشت ساله است، گفت: کار مدافعان سلامت مایه افتخار و ادامه روحیه جهاد فی سبیل الله است.

* رسانه‌های نقش مؤثری در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به آیندگان دارند

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با ارائه فعالیت‌های بسیج و سپاه در یک سال اخیر اظهار داشت: این حرکت‌های جهادی ادامه راه جهادگران هشت سال دفاع مقدس است.

سرهنگ کامران کریمی افزود: همه دستگاه‌های شهرستان باید در هفته دفاع مقدس برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر بزرگداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع در برابر ظلم و استکبار جهانی و ابرقدرت‌های تا دندان مسلح، تلاش کنند چراکه این موضوع دین بزرگی بر گردن انقلاب و آحاد جامعه است.

وی در ادامه ضمن تشکر از اصحاب رسانه و فعالیت‌های ایشان در راستای پوشش برنامه‌های هفته دفاع مقدس، ابراز داشت: پوشش خبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط اصحاب رسانه بسیار ارزشمند و  با اهمیت است و رسانه‌های نقش مؤثری در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به آیندگان دارند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: از جمله این برنامه‌ها اجرای رزمایش خودرویی و موتوری، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدای شهرستان در مصلای امام خمینی (ره)، میقات صالحین و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و... است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات