خبرهای داغ:
يادواره شهدای سلماس مسجد روستای لشکران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۷۸۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

يادواره شهدای سلماس مسجد روستای لشکران برگزار شد

يادواره شهدای سلماس
مسجد روستای لشکران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، همزمان با آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقاومت با شعار ما مقتدریم مراسم گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان دفاع مقدس سلماس در مسجد روستای لشکران با حضور رزمندگان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدای منطقه برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی رضایی مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه سلماس در این مراسم ضمن یادآوری رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس افزود: جنگ هشت ساله؛ جنگ تحمیلی و نامتقارن بود و چندین کشور در دنیا با تمام امکانات جنگی و تجهیزات با ما می جنگیدند.

وی خاطرنشان کرد: تنها عامل پیروزی رزمندگان و مجاهدان در این دوران مقدس، تقوی و ایمان بالای آنها و تبعیت محض از ولایت و رهبری بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی که در نبرد سخت با ما شکست خورده بودند در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی و در نبرد فرهنگی با ما وارد جنگ شد و در هر کدام خود را هر آنچه می توانست نشان داد.

وی تاکید کرد: دشمن پس از اینکه فهمید در نبرد اقتصادی نیز موفقیتی کسب نکرده است، جنگ سیاسی راه انداخت و سعی در نفوذ در نظام قدرت ایران اسلامی داشت و با تقویت افراد تصمیم گیر و تصمیم ساز سعی داشت درون نظام سیاسی کشور ورود پیدا کند که البته فتنه ۸۸ بخشی از اقدامات شوم آنها در این حوزه بود که همه اینها با درایت و ابتکار رهبر فرزانه انقلاب خنثی شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات