در دومین روز از هفته دفاع مقدس سربازان تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج با شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۳۷۵۸۳۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛  این آیین امروز با حضور حجت الاسلام نیک نژاد از روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۸ فتح و جواد دهراب پور مدیر روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح و سربازان این یگان نظامی برگزار شد .

سربازان تیپ ۴۸ در این مراسم ضمن غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا بار دیگر با ارزش ها و آرمان های والای شهدای دوران دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

حجت‌الاسلام نیک نژاد در این آیین ضمن گرامیداشت روز سرباز گفت؛  امام علی علیه السلام در سال ۳۸ هجری پس از انتصاب مالک اشتر به فرمانداری مصر در نامه ای به او ضمن اصول حکومت، با دقت ویژه ای مالک را به توجه به سربازان از منظر مالی، روحی، تامین تجهیزات و ابراز مهر و عطوفت با آنان توصیه می کند.

وی بیان کرد؛ امام خطاب به مالک اشتر می فرماید ؛"برگزیده ترین فرماندهان سپاه تو ،کسی است که از همه بیشتر به سربازان کمک رساند و از امکانات مالی خود بیشتر در اختیار شان گذارده باشد تا در نبرد با دشمن، سربازان اسلام تنها به یک چیز بیندیشند. همانا مهربانی تو نسبت به سربازان، دلهایشان را به سوی تو می کشاند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات