برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در بخش هیدوچ شهرستان سیب و سوران

سیب و سوران/ به مناسبت گرامیداشت دومین روز از هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی خانوادگی در بخش هیدوچ شهرستان سیب و سوران بر گزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۸۵۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دومین روز از این هفته همایش پیاده روی خانوادگی در بخش هیدوچ شهرستان سیب و سوران برگزار شد در این پیاده روی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران و فرمانده نیروی انتظامی و مسئولین بخش هیدوچ و بسیجیان به همراه خانواده در این پیاده روی شرکت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عیسی مهربانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت:تحصیل، تهذیب، ورزش. تحصیل کنید؛ یعنی نیروی خرد، فکر، مغز، علم در شما تقویت شود.

وی افزود:ورزش در زنجيره حركات انسان در محيط اسلامي و در جامعه اي كه زيرساز نظام ارزشي آن اسلامي است، يك نردبان براي تكامل است.

وی ادامه داد:زمان دفاع مقدس، مسئله ورزش به عنوان یکی از مسائل اساسی مطرح بود و جامعه ورزش مانند تمام ۴۲ سال اخیر گذشته از انقلاب، نقش بسیار پررنگی در زمان جنگ داشته و به ایفای نقش پرداخته است. یکی از نقش‌های ورزش موضوع بالا بردن آمادگی جسمانی رزمندگان بود.

ارسال نظرات