خبرهای داغ:
بسیجیان پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در سرخه اقدام به فضاسازی پایگاه و مدرس روستا کرده و از رزمنده هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۷۵۸۵۳
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته شکوهمند دفاع مقدس آیین فضا سازی داخل و سالن مجتمع بصیرت توسط گروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد مومن آباد در سرخه انجام شد.

گروه جهادی پایگاه این پایگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس  مدرسه حضرت فاطمه و مرحوم ذات الله (مجتمع بصیرت) را جهت حضور دانش آموزان پاکیزه کردند.

در ادامه بسیجیان با مجتبی مومن آبادی رزمنده هشت سال دفاع مقدس دیدار و از او تجلیل کردند.

مجتبی مومن آبادی در این دیدار اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، هشت سال دفاع مقدس و جنگ ما به منزله گنج بود. گنج عزّت ملت ایران، گنج مقاومت و تسلیم ناپذیری، گنج استقلال و خودکفایی در صنایع نظامی و دفاعی و موشکی از ابتدای جنگ که سیم خاردار نداشتیم و  واردات آن تحریم بود تا زمانی که به موشک نقطه‌زن 2000 کیلومتری و ارسال ماهواره نظامی به فضا دست یافتیم.

او افزود: انتقال مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها به هر شکل ممکن اعم از کتاب و فیلم و تئاتر و نگهداری همه این‌ها در موزه‌های دفاع مقدّس، موجب شور و شوق و امید و اعتماد به نفس در جوانان و موجب انگیزه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است و تضمین امنیّت ملّی را به دنبال دارد.

همچنین بسیجیان دلاور پایگاه شهدا روستا ایج با نصب تابلوهای هفته دفاع مقدس در جهت بزرگداشت این هفته اقدام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها