خبرهای داغ:
سال تحصیلی کلاس‎ اولی‎ها با خوردن زنگ جشن شکوفه‌ها در شهرستان سرخه آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۸۹۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، جشن شکوفه ها و آغاز سال تحصیلی کلاس اولی ها با حضور مریم آشور رئیس اداره آموزش و پرورش سرخه، اولیا و دانش آموزان  به صورت نمادین در دبستان شهید حسن حسنان شهر سرخه برگزار شد.

مریم آشور در این مراسم اظهار کرد: بسیار خوشحالیم بعد از دو سال زمینه حضور شما دانش‌آموزان در مدارس فراهم شد و روح دوباره ای به کالبد مدارس دمیده شد.

او با تبریک سال تحصیلی جدید و ایام دفاع مقدس افزود: اولویت ما بر سلامت و صحت دانش آموزان و معلمان است تا با ادامه کار بتوانیم گام های بزرگ و ماندگاری را در راه تعلیم و تربیت برداریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش سرخه ابراز امیدواری کرد با همراهی اولیا دانش آموزان در این مسیر بتوانیم سال تحصیلی خوب و با برکتی داشته باشیم.

آشور در ادامه گفت: تلاش می کنیم با همت بالای همه فرهنگیان، اولیا، دانش آموزان و مسئولین در تحقق شعار سال که همان تسهیل یادگیری با کیفیت درگام دوم انقلاب است برسیم.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه سرخه در سخنان کوتاهی با ابراز خوشحالی از بازگشایی مدارس، سال تحصیلی جدید را به دانش اموزان، اولیا و فرهنگیان تبریک گفت.

قرائت دکلمه دانش آموزی و نواختن زنگ شکوفه ها از از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها