رژه خودرویی و موتوری نیروهای بسیجی سپاه در نیکشهر برگزار شد

تیکشهر/ رژه خودرویی و موتوری نیروهای بسیجی سپاه نیکشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از میدان شهیدحاج قاسم سلیمانی تا میدان بسیج این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۹۲۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲

رژه خودرویی و موتوری نیروهای بسیجی سپاه نیکشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از میدان شهیدحاج قاسم سلیمانی تا میدان بسیج این شهر برگزار شد.

به گزارس خبرگزاری بسیج از نیکشهر، در رژه موتوری نیروهای بسیجی در سطح شهر نیکشهر رژه رفتند.

این رژه از ساعت ۷و۳۰دقیقه صبح از میدان سردارشهیدقاسم سلیمانی تا میدان بسیج ادامه یافت.

موتورسواران بسیجی با بستن پیشانی‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم، با عبور از خیابان‌های اصلی شهر یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

فرمانده سپاه نیکشهر به نمایش گذاشتن اقتدار و آمادگی بسیجیان برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان را از دیگر اهداف برگزاری این رژه حماسی دانست و اظهار داشت: اقتدار و عظمت نظام اسلامی در حال حاضر به برکت دوران ارزشمند دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار صفوی بیان کرد: هفته دفاع مقدس بیانگر رشادت‌، دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام است و باید برای همیشه در اذهان بماند.

وی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران با جانفشانی توانستند عزت، شرف و افتخار را به عنوان گوهری تابناک در تاریخ ثبت کنند لذا گرامیداشت یاد آنان وظیفه‌ای ملی است.

صفوی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس آشنایی نسل جوان با رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و انتقال این مفاهیم ارزشمند به جوانان و همچنین زنده نگه داشتن یاد شهداست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار