خبرهای داغ:
در جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس مسابقات مچ اندازی و فوتسال با حضور بسیجیان ورزشکار پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه برپا شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۳۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته دفاع مقدس مسابقه فوتسال درون پایگاهی به مناسبت به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه ویژه بسیجیان در سالن ورزشی شهدا شهرستان برگزار شد.

با هدف بزرگداشت رشادت ها و ایثارگری های دلاورمردان عرصه جنگ و مقاومت مسابقه مچ اندازی نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این پایگاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی فرمانده این پایگاه در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این ایام یادآور دفاع مشروع ملتی غیور‌ است که با تمام وجود با تکیه بر ایمان و اعتقاد قلبی و ‌رهبری‌های حکیمانه امام راحل(ره) از سرزمین‌، شرافت و عزت کشورمان دفاع کردند.

او افزود: ایثار و جانفشانی ملت و رزمندگان اسلام در دوران شکوهمند دفاع مقدس مبین این مطلب است که مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی در همه لحظات بر روی اصول و ارزش‌های انقلاب خود پافشاری کرده و با پیروی از ولایت فقیه هیچگاه از آن کوتاه نخواهند آمد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه بیان داشت: برنامه هایی چون گلباران قبور شهدا گمنام، نشست های روایتگری، برنامه های ورزشی، مسابقات فرهنگی و دیگر برنامه ها در طول این هفته به همت بسیجیان انجام خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها