معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: با همکاری سپاه و علوم پزشکی برنامه واکسیناسیون با سرعت پیش می‌رود که با این روند تا هفته نخست آبان واکسیناسیون تمام شده باشد.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۹۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

واکســـیناسیون بالای ۱۸ ساله‌ها در اردبیل تا آبان ماه به اتـــمام می‌رسد + فیـــلم

بهروز ندایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در  اردبیل  اظهار داشت: وضعیت واکسیناسیون در استان ارددبیل روند مناسبی پیدا کرده و 700 هزار دز تزریق شده و هم‌اکنون روزانه 300 هزار دوز واکسن تهیه می‌شود که این رویه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: از مردم استان تقاضا داریم که به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و در حال حاضر تمامی افراد بالای 18 ساله‌ها می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی واکسن مورد نیاز را دریافت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: با رعایت این عوامل شاهد سیر نزولی به بستری و کاهش ابتلا به کرونا خواهیم بود.

ندایی ادامه داد: با همکاری سپاه و علوم پزشکی برنامه واکسیناسیون با سرعت پیش می‌رود و امیدوار هستیم با این روند تا هفته نخست آبان واکسیناسیون تمام شده باشد و واکسیناسیون افراد بالای 18 ساله‌ها به اتمام برسد که درصدد هستیم هر چه سریع‌تر واکسیناسیون 12 تا 18 ساله‌ها را نیز آغاز کنیم.

وی بیان کرد: اردبیل جزو استان‌هایی بود که دیرتر به اوج پیک پنجم رسید و زودتر نیز به شرایط عادی برگشت که تلاش‌های انجام یافته در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

ندایی بیان کرد: با توجه به خلوت بودن مراکز واکسیناسیون مردم می‌توانند برای دریافت واکسن خود به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی و مراکز تجمیعی واکسن مراجعه و بدون فوت وقت از فرصت استفاده کرده و واکسن دریافت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار