پیشرفت امروز صنعت دفاعی حاصل تجربه دوران دفاع مقدس است

فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه پیشرفت امروز خود را مدیون تجربه دوران دفاع مقدس هستیم، گفت: در دفاع مقدس یاد گرفتیم روی پای خود بایستیم و دفاع مقدس به ملت ما روحیه خودباوری داد.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۳۲
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار سید حسین میرصالحی ظهر امروز، پیش از خطبه های نمازجمعه رشت با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: نیروهای مسلح با تمام توان و اتحاد در مقابل دشمنان بعثی ایستادند.

وی با اشاره به اینکه تکاوران نیروی دریایی منجیل همین استان جانانه در مقابل بعثی ایستادند، افزود: برخی از شهدای ما در دوران دفاع مقدس از نخبگان این کشور بودند که در جبهه‌ها جانفشانی می کردند.

فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای ما به تنهایی به دل خطر می زدند، گفت: در دوران دفاع مقدس و در ابتدای جنگ ۳۹ هزار برادر سپاهی با آموزش‌های ۴۵ روزه وارد منطقه شدند.

میرصالحی با اشاره به اینکه برادران سپاهی با همان آموزش ۴۵ روزه با تمام توان در مقابل دشمن ایستادند، خاطرنشان کرد: همان آموزش ۴۵ روزه برخی از نیروهای سپاهی را به فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما در صنایع نظامی و موشکی به خودکفایی رسیده است، گفت: کشور ما امروز در صنایع پتروشیمی، صنعت نفت، صنعت پزشکی و صنعت نانو پیشرفت چشمگیری داشته است.

یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه پیشرفت امروز خود را مدیون تجربه دوران دفاع مقدس هستیم، بیان کرد: در دفاع مقدس یاد گرفتیم روی پای خود بایستیم و دفاع مقدس به ملت ما روحیه خودباوری داد.

میرصالحی با بیان اینکه در دفاع مقدس اسلام به کل جهان معرفی شد، گفت: گرایش مردم به دین بعد از دفاع مقدس زیاد شد زیرا استمرار روح اسلام انقلابی در پرتو جنگ پرورش یافت. 

وی با تأکید بر اینکه از ابزار بصیرت، دشمن‌شناسی و دوست‌شناسی است، بیان کرد: ما در دوران دفاع مقدس دوستان و دشمنان خود را شناختیم و دفاع مقدس باعث رشد و پویایی انقلاب ما شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات