دفاع مقدس در بین مردم روح ایثار و اعتماد به نفس را دمید.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه هشت سال جنگ تحمیلی مظهر شکوفایی استعدادها بود گفت: ما به خاطر اسلامی بودن و پیروی از ولایت فقیه، جنگ تحمیلی را دفاع مقدس می نامیم.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۳۶
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، سرهنگ بهزاد قنبری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر آستارا اظهار کرد: دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورا بود و مردم ایران این مکتب را خوب درک کردند و به آن خوب عمل کردند.
وی با بیان عجین بودن دفاع مقدس با معنویت و ولایت افزود: نور ولایت در سال ۵۷ به سرتاسر جهان روشنایی بخشید و این نور الهی برگرفته از مکتب عاشورا بود که روح ایثار و اعتماد به نفس را در ما دمید.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه هشت سال جنگ تحمیلی مظهر شکوفایی استعدادها بود گفت: ما به خاطر اسلامی بودن و پیروی از ولایت فقیه، جنگ تحمیلی را دفاع مقدس می نامیم.


قنبری با بیان نقش رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تثبیت انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در مرحله دوم از مراحل تمدن سازی اسلامی که مقام معظم رهبری تدوین کرده اند، تثبیت انقلاب اسلامی است که در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام نقش اساسی در گذر از این مرحله داشتند.

سرهنگ قنبری با اشاره به برنامه لیبرالها در استحاله از داخلانقلاب اسلامی بیان کرد: لیبرالها می خواستند در پیشبرندگی انقلاب اسلامی انحراف ایجاد کنند که با نقش آفرینی مسئولین در گام دوم انقلاب و پشتیبانی مردم این برنامه ها به سرانجام نخواهد رسید.

وی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس افزود: در سال ۶۳ صدام وقتی دید بنی صدر فرار کرد و ارتش و سپاه ایران عملیاتهای موفق آمیز را طراحی کردند، بمباران موشکی را شروع کرد و این باعث شد سردار تهرانی مقدم ساخت موشک را بومی سازی کندو از دیگر دستاوردها حضور چند روز پیش رزمندگان غیور ما در ناوبندر مکران در آبهای بین المللی بود که نشان میدهد جوانان ما خودباور هستند و جنگ برای ما گنج بوده چون روح خودباوری را در ما ایجاد کرد و مسئولین باید با روحیه جهادی و روحیه ایثار این خودباوری را مضاعف بکنند.

سرهنگ قنبری در پایان سخنان خود گفت: کسانی به امام زمان(عج) خواهند رسید که سرعت داشته باشند، و این را عاشورا ثابت کرد که قافله سالار حسین منتظر کسی نمی ماند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار