نماینده ولی فقیه در مازندران:

روحانی بی تفاوت به انقلاب خطرش از آمریکا بیشتر است

نماینده ولی فقیه در مازندران با تصریح براینکه روحانی، طلبه و حوزه علمیه ای که نسبت به انقلاب بی تفاوت باشد، خطرش از آمریکا بیشتر است، تاکید کرد: دشمنان به ویژه آمریکا دنبال حوزه علمیه دین جدای سیاست است.
کد خبر: ۹۳۷۶۳۴۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به همت بسیج طلاب سپاه کربلا یادواره شهدای روحانی و طلاب عصر امروز در باغ موزه دفاع مقدس ساری با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران و حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا برگزار شد.
 
آیت الله محمدی لائینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تسلیت ایام اربعین حسینی،با اشاره به اینکه وظیفه روحانیت حفظ دین است، گفت: پس از انقلاب اسلامی، روحانیت علاوه بر حفظ دین وظیفه حفظ انقلاب و نظام را هم برعهده دارد.چرا که انقلاب ما، انقلاب دینی است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حفظ انقلاب یک دستور جدی است، افزود: هیچ روحانی حق ندارد بگوید که کار ما فقط حفظ دین است و ما کاری با انقلاب نداریم و نسبت به مسائل سیاسی بی تفاوت باشد.
 
آیت الله محمدی لائینی گریزی به واقعه کربلا زد و ادامه داد: انقلاب اسلامی شعبه ای از انقلاب امام حسین(علیه السلام) است  وباید آن را حفظ کرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تصریح براینکه روحانی، طلبه و حوزه علمیه ای که نسبت به انقلاب بی تفاوت باشد، این روحانی خطرش از آمریکا بیشتر است، تاکید کرد: دشمنان به ویژه آمریکا دنبال حوزه علمیه دین جدای سیاست  و به دور از شهید و شهادت است .
 
آیت الله محمدی لائینی در ادامه با اشاره به اینکه وظیفه بسیج طلاب مجهز کردن طلبه ها به حفظ  وترویج دین و هم حفظ و تبلیغ و ترویج انقلاب است، گفت: قبل از آنکه انقلاب را حفظ کنیم باید اول خود را حفظ کنیم ، از همین رو وحدت و انسجام، و تبعیت از ولایت فقیه دو شرط حفظ روحانی و طلبه است.
 
 نماینده ولی فقیه در مازندران،با تاکید بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه بودن باعث حفظ روحانیت و انقلاب می شود، افزود: باید طلاب ایمان و اعتقاد خود را نسبت به انقلاب افزایش دهند.
 
 خطیب جمعه ساری با بیان اینکه معجزه های انقلاب را میتوان در دفاع مقدس و اسارتگاه های بعثی ها دید، اضافه کرد: کسانی که باید در مقابل استکبار و ضد انقلاب فریاد بکشند و محافظه کار نباشد ، روحانیون هستند.
 
آیت الله محمدی لائینی با قدردانی از مجاهدت روحانیون در دوران انقلاب و دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: خون شهدای روحانی، و ایثارگری آنها ، انقلاب را تا به امروز حفظ کرده است. 
 
به گزارش بسیج، نمایشگاه «ما مقتدریم» به مناسبت هفته دفاع مقدس در باغ موزه مرکز استان برپا و هر روز یادواره شهدا در این مکان برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار