ساری-نماینده ولی فقیه درمازندران رسالت مهم ائمه جمعه امید آفرینی در جامعه و دعوت به وحدت و انسجام دانست و تاکید کرد:دولت سیزدهم در مسیر و ریل انقلاب است و وظیفه ما کمک به این دولت است.
کد خبر: ۹۳۸۴۰۱۲
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران صبح امروز در شهرستان آمل برگزار شد.

وظیفه ما کمک به دولت سیزدهم است
 آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این همایش ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت یاد علامه حسن زاده آملی (ره) و حجت الاسلام والمسلمین طاهری (ره) گفت:گرامیداشت این عزیزان وظیفه ما است، امیدواریم خداوند روح همه رفتگان را قرین رحمت کند.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به موضوع همایش و بازخوانی رسالت ائمه جمعه ، افزود: اول اینکه همه ما می‌دانیم در همه فراز و نشیب‌های سیاسی و اجتماعی که گاه بر وفق مراد بود باید به وظایف خود عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه درمازندران رسالت مهم ائمه جمعه امید آفرینی در جامعه و دعوت به وحدت و انسجام دانست و تاکید کرد:دولت سیزدهم در مسیر و ریل انقلاب است و وظیفه ما کمک به این دولت است.

آیت الله محمدی لائینی در ادامه با تصریح بر اینکه دعوت به دین، دعوت به وحدت و عدم اختلاف به‌خصوص اختلافات دینی است، اضافه کرد: توجه به مسئله ولایت امیرالمومنان (ع) از مواردی است که در قرآن به‌عنوان رسالت تبلیغ تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: در این مسیر سختی‌هایی وجود دارد که نیاز به استقامت دارد، از وظایف مهم انبیا اقامه عدالت است، و این امکان ندارد مگر با تشکیل حکومت.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: باید سعی کنیم حق پابرجا مانده و با ظلم و فساد مبارزه کنیم، وظایف ما روحانیون نیز همین است؛ امید آنکه در این مسیر بهتر از گذشته قدم برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها