ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: ان شاء الله  بتوانیم آنچه که رهبر معظم انقلاب  فرمودند را به گوش جان سپرده و در راه ولایت گام‌های عملی برداریم.
کد خبر: ۹۳۵۸۷۷۴
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
خبر
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز ۲۸ تیرماه با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین  حسین طیبی فر جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران، آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولین و فرماندهان استانی به صورت ارتباط زنده تصویری با رده‌های مقاومت بسیج سراسر استان  با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد.  
 
خبر
حجت الاسلام رعایتی در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد پیش رو با بیان اینکه ما مرهون ایثارگری خانواده شهدا، هستیم، گفت: انقلاب ثمره خون شهدا است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ سال از اسلام گذشت و همه آیات قران تعبیر شد بجز  یک آیه قران، افزود: خدای متعال اراده کرده است که مستضعفین بر مستکبرین غلبه کنند و امروز دنیا شاهد است که مردم مظلوم یمن، فلسطین، غزه و .. در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده اند و  این موید آن است که وعده خدا در حال محقق شدن است.

حجت الاسلام رعایتی در ادامه با اشاره به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: ان شاء الله با انگیزه‌تر در صحنه حضور پیدا کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: ان شاء الله  بتوانیم آنچه که رهبر معظم انقلاب  فرمودند را به گوش جان سپرده و در راه ولایت گام‌های عملی برداریم.
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، در پایان این آئین از زحمات و خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام تسخیری تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام رعایتی نیز با حکم نماینده، ولی فقیه در سپاه به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا منصوب شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها