خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی استان همدان خبر داد
همدان- مسئول سازمان بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی استان همدان از برگزاری پیاده‌روی روز اربعین از مبدأ روستای آبرومند به سمت گردنه اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۶۵۰۶
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

برگزاری پیاده‌روی روز اربعین از مبدأ روستای آبرومند به سمت گردنه اسدآبادسرهنگ ابراهیم بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی، اظهار داشت: میهمانی لاله‌ها با حضور فرماندهان و کارمندان بسیجی ادارات همدان به منظور غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقس برگزار شد.

وی با بیان اینكه در شهرستان‌ها هم به همین صورت برنامه برگزار می‌شود، افزود: برنامه شاخص اجرایی در ایام اربعین که مقارن با هفته دفاع مقدس است، راهپیمایی سراسری و بزرگ مردم همدان در روز اربعین است که به یاد جاماندگان اربعين حسینی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه پیاده‎روی روز اربعین حرکت بزرگی است که باید به آن توجه ویژه شود، گفت: پیاده‌روی روز اربعین از مبدا روستای آبرومند به سمت گردنه اسدآباد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این برنامه مسیر ۱۷ کیلومتری را طی می‌کنند که از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۵ مهر ماه به سمت گردنه اسدآباد آغاز می‌شود و رأس ساعت ۱۷ در آنجا زیارت پرفیض اربعین قرائت خواهد شد و در پایان برای برگشت مردم خودروهایی تدارک دیده شده است.

بختیاری با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس ۳ یادواره شهدا در ادارات کل برگزار می‌شود، عنوان کرد: نشست‌های بصیرتی و روشنگری طی این هفته برگزار می‌شود و به شبهات در خصوص اقامه جنگ بعد از سوم خرداد سال ۶۱ پاسخ داده می‌شود.

وی افزود: همچنین در این نشست‌ها به موضوع محوری ملت ایران که ۸ سال ایستادگی کردند اما یک وجب از خاک کشور را در اختیار دشمن قرار ندادند و هیئت حاکمه افغانستان که طی ۱۱ روز کشور خود را در اختیار دشمن قرار دادند، اشاره می‌شود.

مسئول سازمان بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در روز اربعین بسیجیان ادارات همچون سایر اقشار و مردم دارالمومنین همدان پیاده‌روی خواهند کرد که این مراسم از چهار نقطه شهر همدان آغاز می‌شود و در میدان امام خمینی(ره) نیز تجمع بزرگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات