خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: عزت، خدمت و افتخار‌های دفاع مقدس چراغ راه هدایت آیندگان است.
کد خبر: ۹۳۷۶۵۴۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت : چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی ها و رشادت های رزمندگان سپاه اسلام می باشد که همه وظیفه داریم آن را گرامی بداریم.

وی گفت: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که هفته دفاع مقدس امسال با رنگ و بوی حسینی می باشد که اربعین سید و سالار شهیدان در قلب برنامه های هفته دفاع مقدس قرار گرفته است.

فرمانده سپاه کازرون افزود:ذک سه نکته از دفاع مقدس لازم و ضروری است و توجه داشته باشیم که 1-به فراموشی سپرده نشود به عنوان یک گنجینه پر افتخار2-مواظب باشیم دفاع مقدس با سند ومدرک و استفاده ار پیشکسوتان بازگویی شود و دفاع مقدس تعریف نشود و3-از دستاوردهای هشت ساله جنگ برای نسل جدید بگوئیم که دیروز چه بوده ایم و امروز به کجا رسیده ایم..

وی به اهمیت انتقال فرهنگ دفاع مقدس پرداخت و یادآور شد: که با سند ومدرک می گوئیم که ما مقتدریم در خصوص پیشرفت های که در عرصه های مختلف نظامی ،صنعت،تکنولوژی،پزشکی و ... امروز در سطح جهان چه حرف هایی برای گفتن داریم.
.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون خاطر نشان نمود: امروز مفتخریم، قوای مسلح کشور تحت امر فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری علاوه بر ایجاد اقتدار و امنیت پایدار در سطح جهانی برای کشور در راه کمک به مشکلات داخلی در کنار ادارات مسئول مشغول خدمت رسانی به مردم می باشد.
.
سرهنگ توکل از ولایت پذیری و نقش مردم کازرون در هشت ساله دفاع مقدس گفت و اشاره داشت: شهرستان کازرون با تقدیم 1300شهید در صحنه ها مختلف حق علیه باطل،دین خود را به انقلاب و نظام ادا نموده است که جای تشکر و قدردانی دارد از مردم خوب و انقلابی این شهرستان.
وی با بیان اهمیت مطالعه جنگ تحمیلی توسط جوانان کشور اضافه نمود:عزت،خدمت ها و افتخارهای دفاع مقدس برای آیندگان باید چراغ هدایتی باشد برای اینکه رشادت ها و ایثارگرهای رزمندگان انقلاب اسلامی را قدردان باشیم.
فرمانده سپاه کازرون ضمن بیان نکاتی از رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان و نقش مردم در دفاع مقدس پرداخت اذعان داشت: در انقلاب مردمی هرکجا شاهد حضور و ایفاء نقش مردم بود ه ایم موفق و سربلند بوده ایم و حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی در کنار قوای مسلح و مقتدرخواری و ذلت را برای بیگانگان در بر داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها