معاون سیاسی منطقه دوم دریایی سپاه درنشست بصیرتی که درسپاه تنگستان برگزارشد گفت:دفاع مقدس آغازی بر احیای اسلام سیاسی، شکل گیری بیداری اسلامی و سقوط حکومت های دست نشانده استکبار است
کد خبر: ۹۳۷۶۵۴۷
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازتنگستان،سرهنگ علی ربیعی معاون سیاسی منطقه دوم دریایی سپاه درنشست بصیرتی که به مناسبت هفته دفاع مقدس  درسپاه امام علی(ع)تنگستان برگزارشد گفت:دفاع مقدس آغازی بر احیای اسلام سیاسی، شکل گیری بیداری اسلامی و سقوط حکومت های دست نشانده استکبار است.

معاون سیاسی منطقه دوم دریایی سپاه درادامه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس یاد آوری دلاورمردیهای رزمندگان درطول هشت سال دفاع مقدس افزود:درجامعه سوال می کنند که چراشروع جنگ را گرامی می داریم.برای پاسخ به این سوال باید گفت که:در جهان معمولا پایان یا سالروز پیروزی در جنگ را گرامی می دارند و به علت تلفات و خسارات جنگ، یادآوری شروع آن جذابیتی ندارد. اما در کشور ما سالروز حمله ارتش بعث عراق به ایران در ۳۱ شهریور، به عنوان یادبود دفاع مقدس گرامی داشته می شود.

سرهنگ ربیعی درتحلیل یادبود دفاع مقدس تشریح کرد:روز ۳۱ شهریور۱۳۵۹، عراق به ایران حمله نکرد، بلکه ارتش بعثی صدام به نمایندگی از ابرقدرت های شرق و غرب یک جنگ جهانی علیه انقلاب نوپای ایران به راه انداخت. لذا باید شروع این هجمه‌ی همه جانبه برای ثبت و حفظ در اذهان، هر سال یادآوری شود.

این مقام مسئول درادامه تحلیل خود ضمن اشاره به ایجاد وحدت درطول جنگ تحمیلی تصریح کرد:شروع جنگ تحمیلی، موجب ایجاد وحدت بی نظیری بین مسئولان، اقشار مردم و نیروهای مسلح در کشور شد، که این الگو در سایر بحران های سیاسی، امنیتی و طبیعی نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

سرهنگ ربیعی درپایان ضمن پاسخگویی به سوالات گفت:دفاع مقدس ثابت کرد با رهبری الهی و همراهی امت فداکار و مسلمان، می توان بدون داشتن سلاح های پیشرفته و غیرمتعارف، استراتژی‌های ابرقدرت‌ها را با شکست روبرو ساخت.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار