خبرهای داغ:
مرتضی مقدسیان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین در سخنرانی نماز جمعه نایین به لزوم تبیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بیان پیام شهدا به جوانان گام دوم انقلاب تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۷۶۶۱۹
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین " سرهنگ دوم پاسدار الیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه ، به لزوم تبیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بیان پیام شهدا به جوانان گام دوم انقلاب تاکید نمود و گفت : اولین پیام شهدای دفاع مقدس ،ایثار و از خودگذشتگی است که باید این روحیه در جامعه زنده نگه داشته شود.

سرهنگ الیاسی دومین پیام شهدا را درس مقاومت خواند و گفت : شهدا به ما یاد دادند که در مقابل جبهه کفر و باطل باید ایستادگی کرد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین در ادامه سخنانش به فلسفه گرامیداشت هفته دفاع پرداخت و گفت :در وحله اول باید یاد و خاطره رشادتها و ایثارگری های آنان ارج نهاده و این فرهنگ عظیم را به جوانان گام دوم انقلاب انتقال دهیم .

وی گفت : دومین نکته ،درس ها و عبرتهایی است که در طول 8سال دفاع مقدس کسب شده که در گام دوم انقلاب می بایست به گام دومی ها منتقل شود.

سرهنگ الیاسی جلوگیری از تحریف  دفاع مقدس و نقش امام در جنگ را به عنوان سومین نکته مهم  برشمرد و گفت: برخی افراد به دنبال تحریف نقش امام در وقایعی که در 8 سال دفاع مقدس اتفاق افتاد هستند ،که لازم است مدیریت الهی امام با آن نفس معنوی و معصومیتی که در ایشان وجود داشت ، و با آن قاطعیتی که در وجود ایشان بود ، و همچنین کمک گرفتن از مردم و تکلیف مدار کردن حضور در جبهه ها ، اینها مواردی است که باید در این ایام به نسل جوان انقلاب شناسانده شود.

وی در پایان برخی از برنامه های اجرائی این هفته را عنوان نمود و از نهادها و ارگانهایی که در گرامیداشت آن قدم برداشتند تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها