خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، ارزش‌های دفاع مقدس را برگرفته از فرهنگ ناب عاشورا دانست.
کد خبر: ۹۳۷۶۹۱۷
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اجرای برنامه های متنوع در هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه ارسنجان همچنان ادامه دارد. در این راستا، سرهنگ قیطاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، دفاع مقدس را ناشی از فرهنگ غنی عاشورا دانست که با اعتقادات ملت ما گره خورده است.

وی گفت: دفاع مقدس مانند دانشگاهی بزرگ بود که امام خمینی به عنوان استاد برجسته این دانشگاه شاگرد ممتاز دانشگاه عاشورا و مکتب امام حسین (ع) به شمار می رفت.

قیطاسی،  شهادت طلبی، ایثار و معنویت را از شباهت‌های عاشورا و دفاع مقدس دانست و گفت: مسوولین کشور ما برای برطرف کردن مشکلات جامعه باید ارزشهای دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار دهند.

همایش میقات صالحین، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است که با حضور حلقه های تربیتی صالحین در مصلی نماز جمعه شهرستان ارسنجان برگزار شد.

برگزاری جلسات گفتگو با موضوع نقش معنویت در دفاع مقدس و دینداری جوانان بخش اصلی این همایش بود.

ارزش‌های دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ ناب عاشورا است

فرمانده وجانشین ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان به همراه مسئول تعلیم و تربیت ناحیه از حلقه های صالحین بازدید، و از بسیجیان حاضر در این همایش تجلیل کردند.

پیاده روی خانوادگی، از جمله دیگر برنامه های این هفته است که به همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج و با همکاری ادارات شهرستان‌ ارسنجان و با حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان ارسنجان برگزار،  و در پایان ۲۵ عدد کارت هدیه ۱۰۰هزارتومانی و ۱۰ سکه طلا و ۲۰ جایزه شامل وسایل خانگی به قید قرعه به حاضران اهدا شد.

ارزش‌های دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ ناب عاشورا است

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها