خبرهای داغ:

دو پایگاه روستایی در شهرستان سرخه افتتاح شد

همزمان با هفته دفاع مقدس پایگاه های مقاومت بسیج شهدا در روستا جوین و پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) در روستا عبدالله آباد در شهرستان سرخه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۹۴۰
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با آغاز هفته شکوهمند دفاع مقدس پایگاه های مقاومت بسیج شهدا در روستا جوین و پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) در روستا عبدالله آباد در شهرستان سرخه با حضور سرگرد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه شهرستان سرخه و دیگر مسوولین شهرستانی افتتاح شد.

سرگرد مهدی ادهم در این جمع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم و ارزشمند برای تبیین و بازخوانی حماسه ماندگار و بی‌بدیل ملت سرافراز ایران اسلامی در دفاع جانانه هشت ساله از کیان و ناموس خویش در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بعثی فریفته و مورد حمایت استکبار جهانی است.

او با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس، هفته‌ای خاطره انگیز و یادمان ملتی بزرگ و شایسته است، افزود: یادمان ملتی که با ایثار، رشادت، شجاعت، جهاد و شهادت در هشت سال نبرد حق علیه باطل و انجام عملیات‌های موفقیت آمیز متعدد، ایام الله بسیاری را رقم زدند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: ملت ایران با خلق حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس و مقاومت تاریخی رزمندگان اسلام، درس عبرتی بزرگ به متجاوزان به خاک مقدس میهن اسلامی و بدخواهان ملت مسلمان ایران دادند.

ادهم در خاتمه گفت: همه این اقتدار و توانمندی کشور را مدیون ایثارگرانی هستیم که از زمان انقلاب تاکنون به دفاع از انقلاب، حریم وطن، حرم و سلامت پرداخته اند.

گفتنی است این برنامه با برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس همراه بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها