در سومین روز هفته شکوهمند دفاع مقدس ویژه برنامه میقات صالحین با حضور پرشور بسیجیان شهرستان سرخه در مصلی نماز جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۸۲
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس بسیجیان اجتماع بزرگ کلیه بسیجیان پایگاه های مقاومت شهرستان سرخه در رده های مختلف سنی در قالب میقات صالحین در مصلی نماز جمعه گرد هم آمدند.

این برنامه با حضور سرگرد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه، کارکنان سپاه و دیگر مسولین شهرستانی با سخنرانی حسن حمزه پدر شهید مدافع حرم حسین حمزه برگزار شد.

سرگرد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در خصوص این طرح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حلقه های صالحین بسیج با حضور در میعادگاه های نمازجمعه و برگزاری حلقه های تربیتی با موضوعات دینی، سیاسی و تبیین اندیشه های حضرت امام راحل (ره) و زیر نظر سرگروه ها و متربیان شجره طیبه صالحین، اجتماع عظیمی را تشکیل داده اند که همین تجمع ها باعث لرزه افتادن بر پیکره استکبار می شود.

او افزود: حلقه های صالحین ثمرات بسیار مثبتی را برای بسیجیان به همراه دارد که آگاهی های آن ها از مسائل روز در جامعه و به دنبال آن روشنگری و پیشرفت های فکری و فرهنگی از جمله مهم ترین آن ها است.

حسن حمزه در جمع بسیجیان اظهار کرد: پایداری ملت انقلابی ایران که برخاسته از روح ایمان و وحدت بود، در سایۀ هدایت‌های حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) سبب احیای مکتب سازنده و نهضت بیداری اسلامی در جهان شد.

او افزود: مردم ایران دردفاع مقدس فرهنگ مقاومت و پایداری را در جامعه نهادینه کردند و در دوران بعد از جنگ نیز با همت و اراده خود دستاوردهای عظیمی در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور رساندند.

پدر شهید مدافع حرم بیان داشت: پشتوانه شجاعت و اعتماد به نفس ملت ایران و مجهز شدن این ملت به تفکر و روحیه ایثار، فداکاری و مقاومت در مقابل نظام سلطه شد.افزود. ارزش‌های دفاع مقدس باید در بین قشرهای مختلف مردم بویژه جوانان یادآوری، نهادینه و به تصویر کشیده شود.

گفتنی است این همایش همزمان در سراسر کشور انجام شده و هدف از اجرای این طرح بزرگ و باشکوه، بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها