خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه امیرالمومنین (ع) روستا صوفی آباد گفت: دفاع مقدس در هشت سال با شکست دشمن به پایان رسید و یک وجب خاک از ایران اسلامی کم نشد اما جنگ همچنان ادامه دارد و دشمنان دست از دشمنی خود برنداشته اند.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۵۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته شکوهمند دفاع مقدس مراسم غباروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهید محمدعلی عربیان توسط بسیجیان پایگاه امیرالمومنین (ع) روستا صوفی آباد در شهرستان سرخه با حضور خانواده این شهید والامقام برگزار شد.

در حاشیه برنامه های اجرایی جلیل شرفیه فرمانده این پایگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس بسیار با اهمیت است، گرامیداشت این هفته تکریم همه شهدا و ایثارگران است. احترام به مجاهدانی که برای حفظ اسلام، وطن، ناموس و حفظ همه ارزش‌های انسانی قدم در جبهه مبارزه گذاشتند.

او افزود: دفاع مقدس در هشت سال با شکست دشمن به پایان رسید و یک وجب خاک از ایران اسلامی کم نشد اما جنگ همچنان ادامه دارد و دشمنان دست از دشمنی خود برنداشته اند.

 فرمانده پایگاه امیرالمومنین (ع) روستا صوفی آباد گفت: با هدف بزرگداشت شهدا و آرمان های آن ها ایستگاه صلواتی به همت بسیجیان برپا شد و در این برنامه از اهالی و بسیجیان در مرکز روستا پذیرایی به عمل آمد.

شرفیه بیان داشت: برپایی برنامه ورزشی تیراندازی ویژه رده سنی نوجوانان از دیگر برنامه ها بود که بسیجیان به خوبی از آن استقبال کردند.

او در ادامه اضافه کرد: به همت پایگاه بسبج روستا، شورای اسلامی و دهیاری روستا؛ اقدامات لازم به منظور ترمیم و مرمت حسینیه روستا انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها