رشادت و ایثار جوانان در دوران دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی است

راوی دفاع مقدس در سرخه گفت: رشادت و ایثار جوانان کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی است که باید حفظ و همچون امانتی ارزشمند به دست نسل‌های بعدی برسد.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۰۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس دومین شب مراسم خاطره گویی راویان دفاع مقدس در مسجد جمعه با حضور حسینعلی کلامی به همت پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) و پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه برگزار شد.

حسینعلی کلامی در جمع نمازگزاران اظهار کرد: ملت غیور ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

او با ‌گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی افزود: هشت سال سلحشوری، پایمردی و حماسه عاشورایی فرزندان این مرز و بوم در مقابله با تهاجم دشمن برگ زرینی از عزت و سربلندی ایران اسلامی را به ثبت رساند.

راوی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر به تاریخ نگاه کنیم در طول دفاع مقدس سختی‌های امروز تحریم و فشار اقتصادی را داشتیم. دشمن پیشرفته‌ترین ابزار جنگی را به خدمت گرفت تا شاید این مردم را تسلیم کند و اگر آن روز نتوانست و شکست خورد امروز نیز با این همه پیشرفت‌های شگرف کشور در عرصه‌های نظامی جرأت تعرض به خاک میهن اسلامی نخواهد داشت.

کلامی بیان داشت: رشادت و ایثار جوانان کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی است که باید حفظ و همچون امانتی ارزشمند به دست نسل‌های بعدی برسد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار