فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه كنارك:

نبايد بگذاريم تا عده اى دفاع مقدس را تحريف كنند

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كنارك در بين نمازگزاران گفت: با تبين و گراميداشت دفاع مقدس نبايد بگذاريم دشمنان نظام آن را تحريف كنند.
کد خبر: ۹۳۷۷۰۰۰
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزارى بسيج از کنارک،سرهنگ پاسدار براتعلى صالحى در بين خطبه هاى نماز جمعه مسجد مدنى اهل سنت كنارك با اشاره به لزوم پاسداشت و گراميداشت جانفشانى هاى رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،اظهار داشت: نبايد گذاشت تا عده اى از دشمنان، دفاع مقدس و دستاوردهاى آن را تحريف كنند.

وى با بيان اينكه بايد مسائل و رخدادهاى جنگ تحميلى را براى نسل جوان تبين و تشريح كنيم، گفت: دفاع مقدس يادآور هشت سال ايستادگى و مقاومت رزمندگان اسلام عليه ظلم است.

وى با اشاره به اينكه در جنگ تحميلى اگر چه در ظاهر صدام و رژيم بعث مقابل ما بودند، افزود: اما در اصل بسيارى از كشورها و جبهه استكبار با تمام امكانات و تجهيزات از وى حمايت ميكردند و درواقع شرق و غرب بر عليه انقلاب نو پاى مردم ايران بودند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كنارك با بيان اينكه هدف شرق و غرب و دنياى استكبار نابودى نظام نوپاى انقلاب اسلامى بود،تاكيد كرد: با پشتيبانى،ايستادگى و حمايت همه جانبه مردم،پيروز نهايى كشور ما بود.

سرهنگ صالحى با اشاره به اينكه دفاع مقدس الگوى مبارزه با ظلم و استكبار است،گفت: الگوى دفاع مقدس نيز قيام ابا عبدالله الحسين (ع) بود.

وى ادامه داد: اكنون و در اين برهه از زمان نيز علاوه براينكه نخبگان بايد به روشنگرى درخصوص شبهات دشمن درمورد دفاع مقدس بپردازند،مسئولين نيز بايد با خدمت صادقانه، دستاوردهاى نظام اسلامى را حفظ نمايند.

ارسال نظرات