توزیع ۴۶۰ هزار بسته معیشتی از آغاز شیوع کرونا در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به توزیع بیش از ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در گیلان گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون تعداد ۴۶۰ هزار بسته معیشتی به مبلغ ۲۷۰ میلیارد تومان بین نیازمندان در استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۷۷۰۲۵
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، همزمان با هفته دفاع مقدس تعداد ۸ هزار بسته معیشتی در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به نیت هشت هزار شهید استان امروز طی مراسمی با حضور آیت الله رسول فلاحتی و سردار محمد عبدالله پور در گلزار شهدای تازه آباد رشت در بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه رزمایش مواسات اوج وفا و همدلی را در بین مردم‌به نمایش گذاشته است، اظهار کرد: کرونا بسیاری از سرپرست خانوارها را به دلیل تعطیلی کسب و کار از کار بیکار کرد ولی مردم ایران مثل دوران دفاع مقدس با وفا و همدلی پای کار آمده و با کمک‌های مومنانه وفا و همدلی خود را به جهانیان نشان دادند.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به توزیع بیش از ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در طی این مدت در گیلان گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون تعداد ۴۶۰ هزار بسته معیشتی به مبلغ ۲۷۰ میلیارد تومان بین نیازمندان در استان توزیع شده است.

انتهای پیام/



ارسال نظرات
آخرین اخبار